Senaste nytt

Boeing eller Airbus med Lufthansa

Wescey

Medlem
Hej!

Jag har inte flugit Business Class tidigare och har nu lyckats hitta några biljetter och undrar vad ni hade valt som är mer erfarna. Jag vill inte bli besviken av min min första Business Class resa.

Ressträckan är antingen Frankfurt - Los Angeles med följande:
UA 8845 (Boeing 747-8 Intercontinental)

vs

Frankfurt - Los Angeles med följande flyg
UA 8899 (Airbus A340-300)

Tack för feedback!
 

zippan

Medlem
Hej!

Jag har inte flugit Business Class tidigare och har nu lyckats hitta några biljetter och undrar vad ni hade valt som är mer erfarna. Jag vill inte bli besviken av min min första Business Class resa.

Ressträckan är antingen Frankfurt - Los Angeles med följande:
UA 8845 (Boeing 747-8 Intercontinental)

vs

Frankfurt - Los Angeles med följande flyg
UA 8899 (Airbus A340-300)

Tack för feedback!
747, på ovanvåningen hade jag valt. Inte flugit själv, men hade gjort det valet.
 

dino_81

Medlem
Om det är så att du kan välja plats på övervåningen på 747-8i ska du välja den flygplanstypen.

Finns endast platser på main deck skulle jag låta de olika flighternas tider bestämma.

Trevlig tur!
 

Wescey

Medlem
Tack för hjälpen! Nu ringde jag in till SAS. Jag hittade biljetterna via United hemsida (och de finns kvar där). Men enligt SAS så kan de tyvärr se det i sitt system.. Brukar det vara så? Vad jag har läst, om man hittar via United så brukar det oftast gå att boka.
 

pswe

Medlem
Tack för hjälpen! Nu ringde jag in till SAS. Jag hittade biljetterna via United hemsida (och de finns kvar där). Men enligt SAS så kan de tyvärr se det i sitt system.. Brukar det vara så? Vad jag har läst, om man hittar via United så brukar det oftast gå att boka.
Var det I-klass hos United?
 
Toppen