Senaste nytt

Boeing 787 på Heathrow - Arlanda i juli (just nu, kan ändras)

Det har sett mörkt ut en bra stund nu.. Däremot så är det väl positivt, för på 787:eek:r tar ju bara skumpan slut hela tiden. Tacka vet jag 767 - där lastar de rejält!

Då fick man en 787 på väg hem den 11:e augusti, kan bli en extra trevlig resa detta med vega. Först UD från BOS till LHR och sen 787 till ARN. Med reservation för ändringar så klar

Har en resa till London inbokad i augusti med fru och 3-åring. B787 i C både dit och hem.
Jag har ingen hög status på BAEC så jag har ingen möjlighet att välja sittplatser utan att betala extra, men jag kommer göra det så fort jag kan i samband med avresa.
Frågan är nu vad forumet tror om våra chanser att få bra platser tillsammans? Väljer folk platser tidigt så att det bara är ströplatser kvar till slut? Jag har ju möjligt att gå in och boka platser mot kostnad men det undviker jag ju helst om jag kan.

Har en resa till London inbokad i augusti med fru och 3-åring. B787 i C både dit och hem.
Jag har ingen hög status på BAEC så jag har ingen möjlighet att välja sittplatser utan att betala extra, men jag kommer göra det så fort jag kan i samband med avresa.
Frågan är nu vad forumet tror om våra chanser att få bra platser tillsammans? Väljer folk platser tidigt så att det bara är ströplatser kvar till slut? Jag har ju möjligt att gå in och boka platser mot kostnad men det undviker jag ju helst om jag kan.

Åker man med barn får man platstilldelningen 3 dagar i förväg och man placeras så nära varandra det går. Eftersom det är tre säten i mitten på 787 så är det troligt att du får dina platser där. Vill du ha andra platser får du nog slanta upp avgiften för platsbokning. Har man alla resenärer på samma bokning måste du betala bokningsavgift för samtliga även om du skulle nöja dej med att förboka två platser.

Tack för svaren. Jag noterar att för hemresan, den 14 okt, är det även möjligt att välja plats på rad 10-13. Jag hoppas verkligen inte att dessa säljs som business.

Tack för svaren. Jag noterar att för hemresan, den 14 okt, är det även möjligt att välja plats på rad 10-13. Jag hoppas verkligen inte att dessa säljs som business.

Syftar du på BA780 den 14 oktober så är det en euro-konfigurerad 767a. Den har inte ens rad 10-13...?

!%"/#%/"#%() "%"&%#"%"% *"/"&#//& "¤%&# #(!&"#%() "%%"(" :mad:

Jämmer och elände. Nu är 787an borttagen även helgen 25-27 juli och ersatt med en euro-767a ena vägen och än så länge en longhaul-767:a andra vägen.

Surt sa räven :(

Antar att det är Boeing jag skall rikta mina elaka tankar mot???

Toppen