Agö
Medlem
737 ska till Oslo. Däremot kan det nog bli fler CRJs på Köpenhamn. Toppen för att pressa upp priserna.Det kanske blir oftare när nya A320neo kommer och 737r frigörs på CPH?
737 ska till Oslo. Däremot kan det nog bli fler CRJs på Köpenhamn. Toppen för att pressa upp priserna.Det kanske blir oftare när nya A320neo kommer och 737r frigörs på CPH?
För att de är dyrare i drift eller för att passagerarna har högre betalningsvilja för att åka CRJ än ATR?737 ska till Oslo. Däremot kan det nog bli fler CRJs på Köpenhamn. Toppen för att pressa upp priserna.
Primärt för att det är en mindre kärra. Mindre utbud, högre priser. Gärna i kombination med monopolsträckor som Stuttgart, Billund, Hamburg, Göteborg.För att de är dyrare i drift eller för att passagerarna har högre betalningsvilja för att åka CRJ än ATR?
De är ju inte direkt billiga som det är nu, så trist om de ökar på priserna ytterligare. Vi får väl hoppas att de i någon mån ökar på antalet avgångar istället så att det jämnar ut sig.Primärt för att det är en mindre kärra. Mindre utbud, högre priser. Gärna i kombination med monopolsträckor som Stuttgart, Billund, Hamburg, Göteborg.
Primärt för att det är en mindre kärra. Mindre utbud, högre priser. Gärna i kombination med monopolsträckor som Stuttgart, Billund, Hamburg, Göteborg.
Ha! På Göteborg kan ju inte priserna gå upp.. De är ju redan högre än vad en ATR klarar av att flyga...De är ju inte direkt billiga som det är nu, så trist om de ökar på priserna ytterligare. Vi får väl hoppas att de i någon mån ökar på antalet avgångar istället så att det jämnar ut sig.
SAS behandlar er göteborgare alltför väl.Ha! På Göteborg kan ju inte priserna gå upp.. De är ju redan högre än vad en ATR klarar av att flyga...
Visst gör de. Vår enda internationella linje med SAS (förutom säsongslinjer) är numera flighten till Köpenhamn. Som de också för säkerhets skull tar riktigt bra betalt för. Men jaja, vad är väl en bal på slottet osvSAS behandlar er göteborgare alltför väl.
Missade du nyheten på senaste pendlarmötet? Lördagslinjen till Malaga har blivit åretsrunt-linje!Visst gör de. Vår enda internationella linje med SAS (förutom säsongslinjer) är numera flighten till Köpenhamn. Som de också för säkerhets skull tar riktigt bra betalt för. Men jaja, vad är väl en bal på slottet osv![]()
@Jakob Österberg är nog inte målgruppen för Malaga, jag har fått för mig att Malaga är dit pensionärer flyttar för att njuta av livets höst. Kanske den endaste fördomen jag har.Missade du nyheten på senaste pendlarmötet? Lördagslinjen till Malaga har blivit åretsrunt-linje!
Vår andra permanenta linje. Det var lätt att missa nyheten för allt jubel...