Senaste nytt

Boeing 737-800 på Göteborg-Köpenhamn

Primärt för att det är en mindre kärra. Mindre utbud, högre priser. Gärna i kombination med monopolsträckor som Stuttgart, Billund, Hamburg, Göteborg.
De är ju inte direkt billiga som det är nu, så trist om de ökar på priserna ytterligare. Vi får väl hoppas att de i någon mån ökar på antalet avgångar istället så att det jämnar ut sig.

Primärt för att det är en mindre kärra. Mindre utbud, högre priser. Gärna i kombination med monopolsträckor som Stuttgart, Billund, Hamburg, Göteborg.
De är ju inte direkt billiga som det är nu, så trist om de ökar på priserna ytterligare. Vi får väl hoppas att de i någon mån ökar på antalet avgångar istället så att det jämnar ut sig.
Ha! På Göteborg kan ju inte priserna gå upp.. De är ju redan högre än vad en ATR klarar av att flyga...

Visst gör de. Vår enda internationella linje med SAS (förutom säsongslinjer) är numera flighten till Köpenhamn. Som de också för säkerhets skull tar riktigt bra betalt för. Men jaja, vad är väl en bal på slottet osv :)
Missade du nyheten på senaste pendlarmötet? Lördagslinjen till Malaga har blivit åretsrunt-linje!
Vår andra permanenta linje. Det var lätt att missa nyheten för allt jubel...

Missade du nyheten på senaste pendlarmötet? Lördagslinjen till Malaga har blivit åretsrunt-linje!
Vår andra permanenta linje. Det var lätt att missa nyheten för allt jubel...
@Jakob Österberg är nog inte målgruppen för Malaga, jag har fått för mig att Malaga är dit pensionärer flyttar för att njuta av livets höst. Kanske den endaste fördomen jag har.

Haha jag ska faktiskt dit två dagar i november. Men jag reser varken dit eller hem på en lördag :)

@olo Vår chaufför hälsade för övrigt från dig idag! Jag bad honom hälsa tillbaka :)

Last edited:
  • Gilla
Reactions: olo
Toppen