Senaste nytt

Bo på Nordic Choice Hotels till fastpris 699/750 kr - Mecenat Alumni

Strawberrys bokningssida är tyvärr lite buggig så om man sökt på ett datum med ingen tillgänglighet och "pris slutsålt" visas och sen byter datum så kan den fortsätta visa "pris slutsålt" på allt man söker. Uppdatera sidan eller byt stad, sök igen och byt till rätt stad då kommer det fram.
 

eddo

Medlem
Strawberrys bokningssida är tyvärr lite buggig så om man sökt på ett datum med ingen tillgänglighet och "pris slutsålt" visas och sen byter datum så kan den fortsätta visa "pris slutsålt" på allt man söker. Uppdatera sidan eller byt stad, sök igen och byt till rätt stad då kommer det fram.
Tack för tipset ska testa det! Hittade du även vardagar i november eller också bara helger?
 

Gus

Medlem
Är samarbetet helt nedlagt nu?

Screenshot_20230628_181914_Mecenat.jpg
 

jerixon

Medlem
I Jönköping idag också.
Men förstår inte riktigt vad det är man ska visa. Loggade in på hemsidan via mobilen och visade att det stod jag var verifierad alumni.
Vore ju mer najs med en QR kod eller ett digitalt medlemskort =)
Första gången igår de ville se bevis på mecenat medlemskap vid incheckning. Lite meck att logga in i telefonen då jag normalt bokar via datorn, men löste sig.
 

Hok

Medlem
I Jönköping idag också.
Men förstår inte riktigt vad det är man ska visa. Loggade in på hemsidan via mobilen och visade att det stod jag var verifierad alumni.
Vore ju mer najs med en QR kod eller ett digitalt medlemskort =)

I Mecenat-appen på mobilen så blir det alumni när jag loggar in. I min profil där står det verifierad alumn precis som på hemsidan. Antar att det fungerar att visa upp också.
Inget medlemskort där heller tyvärr.
 

jerixon

Medlem
Det jag gjorde.
Men de fråga specifikt om medlemskort udda nog :)

I Mecenat-appen på mobilen så blir det alumni när jag loggar in. I min profil där står det verifierad alumn precis som på hemsidan. Antar att det fungerar att visa upp också.
Inget medlemskort där heller tyvärr.
 
Toppen