Jag har precis blivit av med platina och är nu silver. Kan jag skaffa ett nytt platina genom en ny mailadress?
Blir spännande och se vad som händer med ens "kommande" kort och status nu när det blir nytt år...
För ett par veckor sen fick jag dock ett email där det stod något i stil med: Hej, du har nu spenderat din första natt här på bla bla... vi kommer därför att skicka hem ditt Platinum kort till din adress inom några veckor. Vore ju lite komiskt om man får ett kort nu och det är giltigt ett par dagar
(Ska tillägga att jag fixade statusen runt Oktober om jag inte minns fel..)
Fick mitt kort i brevlådan igår. Det är giltigt 1 år från den månad jag tecknade det (augusti), natten spenderades på Pullman St Pancras i november.Blir spännande och se vad som händer med ens "kommande" kort och status nu när det blir nytt år...
För ett par veckor sen fick jag dock ett email där det stod något i stil med: Hej, du har nu spenderat din första natt här på bla bla... vi kommer därför att skicka hem ditt Platinum kort till din adress inom några veckor. Vore ju lite komiskt om man får ett kort nu och det är giltigt ett par dagar
(Ska tillägga att jag fixade statusen runt Oktober om jag inte minns fel..)
Fick mitt kort i brevlådan igår. Det är giltigt 1 år från den månad jag tecknade det (augusti), natten spenderades på Pullman St Pancras i november.
Idag damp kortet ner i brevlådan!
Giltigt till September 2013.
Nu i Januari, finns det några potentiella statusmatchningar att göra kanske?
Vill minnas att CC nekade mot Hilton men kanske går bättre nu med Accor.