Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Hur lång tid har det tagit för er andra att få ert konto uppgraderat efter ni skickat in mailet? Har inte hört något på en vecka nu och har nästa vistelse på söndag så vore trevligt att få kontot uppgraderat tills dess.

Hur lång tid har det tagit för er andra att få ert konto uppgraderat efter ni skickat in mailet? Har inte hört något på en vecka nu och har nästa vistelse på söndag så vore trevligt att få kontot uppgraderat tills dess.

Jag undrar samma sak! Köpte mina andelar och mailade i måndags förra veckan, men har varken hört ett ljud eller sett skymten av uppgradering på mitt konto ännu, har de gått på tidig julledighet måntro?

Samma här. Långa svarstider. Kanske är många som köpt aktier just nu eller så har de haft problem med e-postadressen.

Kan det vara så att de har fått in ett onormalt antal ansökningar/nya aktieägare?

Även om det är några som har anmält aktier här från BC, så känns det som att det är en försvinnande liten mängd ansökningar hur som helst.
Lite som med A3 guldkort, som man lätt tror att var och var annan har... :)

Samma här. Långa svarstider. Kanske är många som köpt aktier just nu eller så har de haft problem med e-postadressen.

När man talar om trollen. Igår kväll kom "Webzine of the Individual Shareholders", och nu på förmiddagen uppdaterades min status till Platinum.

Skickade min förfrågan i fredags - så mindre än en vecka. Köpet genomfördes förra torsdagen.

När man talar om trollen. Igår kväll kom "Webzine of the Individual Shareholders", och nu på förmiddagen uppdaterades min status till Platinum.

Skickade min förfrågan i fredags - så mindre än en vecka. Köpet genomfördes förra torsdagen.

Undrar hur det prioriterar mailen de får in? Skickade in min förfrågan i onsdags förra veckan och ännu inget svar. Tråkigt när jag åker till Berlin på söndag och hade tänkt utnyttja loungen.

Toppen