Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Då får man se var man kan bo någonstans då. För att få utnyttjat sin status.
I SE verkar det tokkört om man vill ha något litet bättre. I München skall vi se om det kan bli läge för Bay. Post

Någon som har en fungerande länk? Ska boka på novotel och det kunde ju vara trevligt som platinum.

Hej, ville bara säga att jag fick en fungerande länk förra veckan av loyaltyclub som fungerade utmärkt. Kunde sedan direkt status matcha på Club Carlson till Gold Elite utan problem. Väntar nu på svar från Hilton HHonors, men har hört att de är kinkigare...

Man borde ju veta bättre vid det här laget, men jag signade nyligen på för vaniljkortet bara för stället jag bodde på förra natten. Visst, jag får väl förhoppningsvis mina mil ändå, men...

Det blir ju ännu mer retsamt när sökfunktionen faktiskt är superlätt att använda här på forumet.

aha, någon som har en idé hur man gör sig av med sitt vanliga accor std kort?
Gärna nått bättre än att ändra epost och glömma lösenordet.

Hej, om man har platinum nivå, får man tillgång till executive lounges på deras hotel?

Jag fick det när jag bodde på Novotel vid Taipeis flygplats. Även uppgradering till executive room.
Om det är så på alla hotell eller itne har jag ingen aning om, bara nyttjat detta en gång.

Toppen