Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Blev lätt förvånad när jag efter en semester kom och hem och fightades genom all post som kommit när jag underst fann ett brev från Le Club. Ännu mer förvånad blev jag när jag fann ett Platinum kort inuti. Trodde att kortet, precis som Aeagans guldkort var en hägring ... tydligen inte. Giltigt till 11-2013.

Blev lätt förvånad när jag efter en semester kom och hem och fightades genom all post som kommit när jag underst fann ett brev från Le Club. Ännu mer förvånad blev jag när jag fann ett Platinum kort inuti. Trodde att kortet, precis som Aeagans guldkort var en hägring ... tydligen inte. Giltigt till 11-2013.

Lyckades regsitrera mig via länken men nångon platinum blev det inte. endast vanlig lägsta status :(

Hej!

Har några nätter på Sofitel på gång i april. Finns någon Accorkampanj som lever med fungerande länk eller ska jag regga mig ändå och matcha mot annat hotelprogram? (Om det går)

Hej!

Har några nätter på Sofitel på gång i april. Finns någon Accorkampanj som lever med fungerande länk eller ska jag regga mig ändå och matcha mot annat hotelprogram? (Om det går)

Kolla PM ;) Bara regga med ny mailadress sen när du fått länken.

Någon som testat Accor i Barcelona? Vilket är bäst för 4 dagars shopping/strand häng för 2 studenter?

Hej!

Svarar på min egen fråga: Iom mitt Amex Platinum så blev jag Accor Platinum via Amex hemsida. Så kan det gå ibland #attgåöveråneftervatten

Toppen