Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Hoppar in här.
Har genomfört det här och blev plantium medlem, gjorde egentligen det här för någon månad sedan men dum som jag drog jag på det och skickade iväg ett mail till svenska Best Western för status match häromdagen. Hon svarade glatt att det går bra att skicka med en screencap.
Hur många dagar kan det ta innan det här är klart? Hinner jag rimligtvis få ett svar innan nyår?

Verkar ju väldigt smidigt att bli statusmatchad.

Någon som testat annan kedja förutom CC och Best Western?

Elit, Clarion, First?

Jag fick svar nyss från clarion, de hänvisade till deras hemsida(?) ...antagligen skall jag läsa deras avtal och villkor, men där kan jag inte hitta något om vare sig de utför status matchningar eller ej.
Jag är dock medlem hos dem sedan tidigare. Ska höra med dem igen, återkommer..
Har dock sett andra på internationella forum att de har matchat mot tex HHonors eller CC

Edit:
Fick svar från clarion:
Alle våre hoteller har dynamiske priser, noe som vil at prisene varierer og settes etter belegg og forespørsel. Vi har derfor ingen statusmatch mot andre hotellkjeder.
Ta gjerne kontakt om noe skulle være uklart.
Ha en fortsatt fin dag!

Edit 2:
Takk for at du kontakter First Hotels.
Du er hjertelig velkommen til å melde deg inn i våres lojalitets program, First Member.
Vi har dessverre ikke mulighet å matche dette.
Vi styrer ikke medlemsnivåene våres, da vi er gått i en allianse med global hotell aliance (gha).
Våres medlemsnivåer er Gold(0-9 netter), Platinum (10-29 netter) og black (fra 30+).
Ettersom du bor mye vil du fort komme opp i disse nivåer.
Håper du velger oss, du er hjertelig velkommen J

Ska ta kontakt med GHA, återkommer igen

Last edited:
Toppen