Absolut sant, knappt man orkar hålla koll som det är idag.Den enda anledningen är att man har allt på samma ställe och lättare att hålla koll på sin portfölj.
Absolut sant, knappt man orkar hålla koll som det är idag.Den enda anledningen är att man har allt på samma ställe och lättare att hålla koll på sin portfölj.
Jag hittat inte Accor hos Avanza, behöver man ngt speciellt konto för att handla franska aktier?Jo jag har avanza också, kostar 11 euro där. Är nyfiken, på vilket sätt är det bättre att hålla sig lean?
Du måste ringa dem och handla via tlf. Funkar fint med vanligt konto.Jag hittat inte Accor hos Avanza, behöver man ngt speciellt konto för att handla franska aktier?
Jag hittat inte Accor hos Avanza, behöver man ngt speciellt konto för att handla franska aktier?
Kostar 11 euro i courtage för franska aktier.Ring in så fixar de affären via telefon. Kostar nån 100-lapp eller två i courtage. Alternativt fixar du konto på Degiro om du nu orkar ha dina värdepapper på olika depåer.
Detta har säkert besvarats tidigare, ledsen isf. Måste man kontakta hotellen och upplysa om sin nya guldstatus på reddan existerande bokningar, eller får de denna info automatiskt? Någon som vet / har erfarenhet.
Gjorde ni ett "vanligt" konto innan ni anmälde enligt stock?