Senaste nytt

BlackWolf: som Uber, men med beväpnad förare

Känslan av otrygghet är hög på de platserna. För många vapen, för mycket vapenvåld, för många bilkapningar och för mycket vägraseri. Ändå skulle jag inte använda en tjänst som denna. Om jag var tvungen att använda den här typen av tjänst skulle jag först se till att mitt eget dolda vapentillstånd är tillämpligt eller så skulle jag få ett vapentillstånd som gäller för destinationen. Eller ännu bättre, åk någon annanstans med något annat transportmedel.

Undrar hur lång tid det tar innan första passageraren blir skjuten av föraren.

Tänker att personalen gått från att vara poliser etc till taxiförare av en anledning, det är ju inte direkt ett steg upp i karriären.

Undrar hur lång tid det tar innan första passageraren blir skjuten av föraren.

Tänker att personalen gått från att vara poliser etc till taxiförare av en anledning, det är ju inte direkt ett steg upp i karriären.
Jag tänker lite i samma banor gällande vem som faktiskt kör för detta bolag. Visst, det kan vara folk som extraknäcker, eller en polis/militär som gått i pension, men 4år av erfarenhet är kort nog att det kan vara ex-militär med PTSD, ex-polis som av en orsak eller annan fått lämna sin tjänst…
Det står nåt lulligt om ”background check” men oberoende om detta verkligen blir nåt folk använder så kommer första fallet där den beväpnade chauffören gör nåt galet troligtvis sinka företaget.

Ahhhh ... att tjäna pengar "the American way" ... efter andras rädsla. Helt idiotiskt.
Det här är bara en av många mängden av MAGA-vänliga företag därute. Snälla, förväxla inte MAGA med USA.
Några exempel på vad man förespråkar i affärsväg:
Everylife Diapers, advertised as the product of the seller's partnership with pro-life organizations, are pitched as alternatives to Huggies.
Faith Friends Dolls are touted as a "Christian alternative" to 18-inch American Girl dolls that don't "indoctrinate your children with harmful gender ideology" or "in appropriate style."
Rifle-adorned onesies and hair scrunchies with pistol patterns are sold by a brand called "Moms Who Carry."

Toppen