ekf
Medlem
En klassiker på BF… gäller att göra sin due diligence för att inte bli blåst.Accor har "Black Friday-priser", som är högre än dom jag redan bokat för....
En klassiker på BF… gäller att göra sin due diligence för att inte bli blåst.Accor har "Black Friday-priser", som är högre än dom jag redan bokat för....
Tyvärr är det inte bara Accord som jobbar på det visetAccor har "Black Friday-priser", som är högre än dom jag redan bokat för....
Hertz kan man inte lita på att man får de poäng som utlovas, tyvärr.
Kod BLACK24, bara i Skandinavien.Best Western har riktigt fina priser faktiskt![]()
Tack den hade jag missat.Best Western har riktigt fina priser faktiskt![]()
15% på 12mån Accor Signature Absolut
...
Förutom 1000 statuspoäng / månad, 75000 rewards (fördelat på 12mån). 75k rewards motsvarar 1500€
...
Korrekt! Spenden som krävs blir 1200€ ex TAXMitt ALL har sovit i flera år, men om jag fattar galoppen skulle man kunna hoppa på signature absolut från noll och under kommande året långsamt bygga upp mot platinum om man samtidigt har egen ytterligare spend på ≈800€ i programmet? Så omkring 20kSEK totalt.
(Startar man från noll får man räkna bort december månads statuspoäng gissar jag. De hinner man aldrig dra nytta av och man får ägna nästa år till att bygga. Dvs effektivt köper man sig 11 000 status poäng som levereras under 2025 och man får då ha 1200€ spend 2025 för att nå plat)
Hur mkt är 5760 i riktiga pengar?15% på 12mån Accor Signature Absolut
Visa bifogad bild 159898
Förutom 1000 statuspoäng / månad, 75000 rewards (fördelat på 12mån). 75k rewards motsvarar 1500€
Visa bifogad bild 159899
Detta blir mitt andra år. Enkelt att nå Platinum och ändå kunna nyttja sina poäng, dessutom lite rabatt på poängen.