Senaste nytt

Black Friday 2019

Ok, konstigt. Jag hittar inga black friday-erbjudanden i Singapore på några slumpmässiga datum heller. Däremot hittar jag i Budapest och i Stockholm. Kanske är så att det bara är ett fåtal datum och hotell som har black friday-erbjudandet.
Jag kollade inte så många datum men lyckades boka Swissotel till ok pris i början av januari. Tror inte status ska inverka på när och vad som är tillgängligt utan är säkert det vanliga usla Accor IT som ställer till problem...

Dåligt med hotellerbjudanden. Ingen som sett något från Hilton, Radisson, hotels.com eller Expedia?

Jag har Guldstatus hos dessa och har inte fått något mail än, och hittar heller inget på hemsidorna. Jag minns dock inte om det har varit något från dessa leverantörer tidigare år.

@Robert flysas har du länk? Detta passar perfekt för mig då Elite sägs upp på måndag! :)

Radisson har Cyber Sale https://www.radissonhotels.com/sv-se/hotell-erbjudanden/cyber-monday?checkInDate=2020-01-01&checkOutDate=2020-01-02&adults[]=1&children[]=0&searchType=pac&promotionCode=CYBERMON

Dåligt med hotellerbjudanden. Ingen som sett något från Hilton, Radisson, hotels.com eller Expedia?

Jag har Guldstatus hos dessa och har inte fått något mail än, och hittar heller inget på hemsidorna. Jag minns dock inte om det har varit något från dessa leverantörer tidigare år.

@Robert flysas har du länk? Detta passar perfekt för mig då Elite sägs upp på måndag! :)

Absolut, här kommer den:

SAS EuroBonus American Express Classic Credit Card | Amex

@Robert flysas Perfekt, stort tack! Nu kommer min Biff Lindström smaka ännu bättre hos Pontus. :D

CDFA878B-21F6-4527-B698-3C3619FD62B8.jpeg

Attachments

• EF7BAA16-E6B8-45E6-84FA-C18BAC2AE97A.jpeg
    EF7BAA16-E6B8-45E6-84FA-C18BAC2AE97A.jpeg
    55,9 KB · Visningar: 249
Är det någon som ser en begränsning vad det gäller bonusen på detta erbjudandet?
Jag har ju redan ett Amex men ser inte att det finns några villkor som styr upp om man haft ett premium eller liknande som gör att man inte skulle få bonusen.
Jag tycker den här typen av bonus är väldigt bra då den hjälper en att hålla flyPremium statusen upp förutom den trevliga bonusen i sig...

@M.K

Radisson skickade ut sitt mejl redan 25.11. Är själv Gold i Radisson Rewards, så kan citera det som påbjöds:

Cyber Sale: Save up to 30% Radisson Rewards members save up to 30% and earn 3,000 bonus points per stay for weekend stays in 2020 in Europe, the Middle East, Africa, the United States, Canada, Latin America, and the Caribbean with our Cyber Sale. Plus, the same savings are available on stays between April 6 - 9, 2020.

This special rate is only available for a limited time for members, so remember to book before December 3 and start looking forward to that special weekend break! Weekends vary by region, see our terms and conditions for details.

• Gilla
Reactions: M.K

Expedia
The booking giant is offering a variety of early-bird (November 25 – 28), Black Friday (November 29), and Cyber Monday deals (December 2), including some coupon codes that will only be offered on its app. Savings include 10 – 95 % OFF hotels, $200 savings on flights, and $100 savings off packages.

https://www.expedia.com/blackfriday

Hotels.com
11% discount coupon for hotels booked until 2 December (travel period until 30 April 2020) – Hotels.com promo code is BLACKFRI

BOOKING.COM
40% off for hotels all over the world.
Valid: 27 November – 2 December 2019
Stay dates: 27 November 2019 – 31 March 2020

Hilton Black Friday 2019 (hittade detta online tidigare)
50% off Hilton Coupons & Coupon Codes 2019 - Groupon

Toppen