Senaste nytt

Black Friday 2018 (bra deals för resor)

Aegean har kampanj på awardmiles

Attachments

• 87154A90-5612-4BD6-A48B-8439CD3FAAD2.jpeg
    87154A90-5612-4BD6-A48B-8439CD3FAAD2.jpeg
    54,4 KB · Visningar: 266

Fick mejl precis från SAS.

"På fredag är det Black Friday... och fullmåne! En perfekt inledning på vår happy weekend med lysande priser på vårens resor till Asien, USA, Europa och Skandinavien. Så passa på nu att boka in den där resan till Hongkong, Tokyo, Shanghai, Chicago, New York, Miami eller San Francisco. Eller till din favoritstad i Europa. Boka senast måndag 26 november. Begränsat antal platser, så först till kvarn gäller.

Reseperiod USA och Asien: 8 januari-10 juni 2019.
Reseperiod Europa och Skandinavien: 2 januari-31 maj 2019.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS"

Fick mejl precis från SAS.

"På fredag är det Black Friday... och fullmåne! En perfekt inledning på vår happy weekend med lysande priser på vårens resor till Asien, USA, Europa och Skandinavien. Så passa på nu att boka in den där resan till Hongkong, Tokyo, Shanghai, Chicago, New York, Miami eller San Francisco. Eller till din favoritstad i Europa. Boka senast måndag 26 november. Begränsat antal platser, så först till kvarn gäller.

Reseperiod USA och Asien: 8 januari-10 juni 2019.
Reseperiod Europa och Skandinavien: 2 januari-31 maj 2019.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS"

Jag uppfattar att det är den tidigare pågående kampanjen, och inte några andra priser pga just black friday, rätt eller fel?

British Airways - Business Class: 2 for £2018 (OBS: Från England bara!)
Book 2 business class (Club World) flights for £2018 to more than 25 destinations.
Black Friday offers | Offers | British Airways

Screenshot 2018-11-22 20.18.15.png

USA & Canada:
Atlanta
Austin
Baltimore
Boston
Chicago
Denver
Fort Lauderdale
Houston
Las Vegas
Miami
Montreal
New York
Orlando
Philadelphia
Phoenix
San Jose
Tampa
Toronto
Washington DC

Middle East:
Abu Dhabi

Far East:
Beijing
Seoul
Shanghai

Min portugisiska är inge vidare, men jag tror Avianca har 25% rabatt, dock inte på premium kabiner om jag lyckas tolka texten.

25% de desconto! - 25% de desconto! - Avianca

Visa bifogad bild 82067

Fast det där är Avianca Brasilien, som flyger bara inom och till/från Brasilien

"riktiga" Avianca har rabatter från olika länder, välj i övre högra hörnet, fast det ser ut som det bara är i ekonomi
Air tickets for flights in Avianca Airlines International | Avianca

Toppen