charlesswe
Medlem
I, for one, welcome Dr.Miles's currency arbitrage tips 
Last edited:
Vore ju lite kul att arrangera en gruppresa till Pyongyang med enda syfte att köpa FRWSTAR3 biljetter
Hur tusan växlar man? Kan man hitta resebyrå? Tar dom cash payment?
Jag tror inte Air China (enda flygbolag som kan sälja Star Alliance RTW i Nordkorea) blir förtjust i att möta många västerlänningar som kommer med massa KPW med sig. Fri övernattning hos polisen/militären som i följd kanske?
Eftersom det är Star Alliance RTW, kan du boka din jorden runt biljett hos SAS eller Air China här och få bokningsnummer.Vore ju lite kul att arrangera en gruppresa till Pyongyang med enda syfte att köpa FRWSTAR3 biljetter
Hur tusan växlar man? Kan man hitta resebyrå? Tar dom cash payment?
Här talar vi hardcore-milage-running!
Jag är inte hundra på om det stämmer, men om man köper jorden runt biljett från Nordkorea misstänker jag att man inte kan besöka USA och/eller inte får flyga med amerikanskt flygbolag.
Jag är inte hundra på om det stämmer, men om man köper jorden runt biljett från Nordkorea misstänker jag att man inte kan besöka USA och/eller inte får flyga med amerikanskt flygbolag.
Du menar att man missar F upplevelsen med UA?
Kan tänka mig att hoppa över US som destination för det priset sen kan jag ju ha mina reservationer över nordkorea som sådant...