Cristoffer Cedergren
Medlem
Ta inte All post. Jättekrångligt att komma ur om det inte funkar. Fick en trisslott i födelsedagspresent skickad till mig och den scannade dom in 

För mig har det inte vara några problem men jag har å andra sidan inte fått någon triss Men den skickade dom väl hem till dig också? Svårt att skrapa digitalt…Ta inte All post. Jättekrångligt att komma ur om det inte funkar. Fick en trisslott i födelsedagspresent skickad till mig och den scannade dom in![]()
Den studsade sen flera ggr mellan mig och dem innan det kom fram via rekFör mig har det inte vara några problem men jag har å andra sidan inte fått någon triss Men den skickade dom väl hem till dig också? Svårt att skrapa digitalt…
SegtDen studsade sen flera ggr mellan mig och dem innan det kom fram via rek![]()
Kan bara hålla med. Fått problem med all post!Ta inte All post. Jättekrångligt att komma ur om det inte funkar. Fick en trisslott i födelsedagspresent skickad till mig och den scannade dom in![]()
Jag har All post och särskild postadress, men inte eftersändning. Så saker som skickas till min folkbokföringsadress kommer hem, såsom gåvor eller julkort från bekanta, men företag eller myndigheter som slår upp min särskilda postadress skickar det till Billo.Ta inte All post. Jättekrångligt att komma ur om det inte funkar. Fick en trisslott i födelsedagspresent skickad till mig och den scannade dom in![]()
Billo har bytt betalningsleverantör till Klarna. Det öppnar för en del "knep och knåp" via Curve, som ni får lista ut själva![]()
Jag betalade precis i Billo efter deras byte till Klarna. Ingen köpgräns med SAS MCHar inte använta Billo sedan i höstas och kan vara att jag missar något uppenbart. Fakturan jag ska betala är på över 10kSEK så behöver dela upp den.
Sist jag gjorde detta kunde jag efter att jag laddat upp fakturan justera innehållet som skannats in (ocr, BG/PG och belopp) och då sänka beloppet till tex. 9 500 och sen ladda upp fakturan igen och lägga in residualbeloppet. Nu hittar jag inte hur jag gör denna justering - är möjligheten borttagen eller är det jag som är blind?