Senaste nytt

Billo lanserar betalning av fakturor med kort

Har inte använta Billo sedan i höstas och kan vara att jag missar något uppenbart. Fakturan jag ska betala är på över 10kSEK så behöver dela upp den.

Sist jag gjorde detta kunde jag efter att jag laddat upp fakturan justera innehållet som skannats in (ocr, BG/PG och belopp) och då sänka beloppet till tex. 9 500 och sen ladda upp fakturan igen och lägga in residualbeloppet. Nu hittar jag inte hur jag gör denna justering - är möjligheten borttagen eller är det jag som är blind?

Ta inte All post. Jättekrångligt att komma ur om det inte funkar. Fick en trisslott i födelsedagspresent skickad till mig och den scannade dom in
Jag har All post och särskild postadress, men inte eftersändning. Så saker som skickas till min folkbokföringsadress kommer hem, såsom gåvor eller julkort från bekanta, men företag eller myndigheter som slår upp min särskilda postadress skickar det till Billo.

Tycker det fungerar suveränt. Slår man upp mig på t.ex. ratsit.se står det en adress under folkbokföring och en under särskild postadress. Efter ungefär ett års tid har detta inte inneburit några som helst problem.

• Gilla
Reactions: Bex
Har inte använta Billo sedan i höstas och kan vara att jag missar något uppenbart. Fakturan jag ska betala är på över 10kSEK så behöver dela upp den.

Sist jag gjorde detta kunde jag efter att jag laddat upp fakturan justera innehållet som skannats in (ocr, BG/PG och belopp) och då sänka beloppet till tex. 9 500 och sen ladda upp fakturan igen och lägga in residualbeloppet. Nu hittar jag inte hur jag gör denna justering - är möjligheten borttagen eller är det jag som är blind?
Jag betalade precis i Billo efter deras byte till Klarna. Ingen köpgräns med SAS MC :cool:. Vet inte om det är tillfälligt eller om Klarna har en annan deal.

Toppen