Cristoffer Cedergren
Medlem
Tänkte fira lite och unna mig business ner till Grekland på min första semesterdag i sommar. Kollat massor själv men de vanliga priserna inom Europa i business för ca 4000-5000 kr dyker inte upp efter typ 14 juni. Så här är en liten utmaning om nån vill hjälpa till och ha något att pyssla med en ledig dag som idag 
* Varifrån vill du börja din resa? Malmö MMX eller Köpenhamn CPH
* Var är din destination? Thessaloniki SKG (enkelresa).
* När vill/behöver du resa ut? 16 juni 2023. Kan tänka mig övernattning på vägen och komma fram 17 juni.
* Hur många personer som skall resa? 1
* I vilken kabinklass? I Business class (inte SAS Plus)
* Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst Star Alliance, men inte med SAS. Skyteam går också bra, men har inga engagemang i något OneWorld-bolag.
* Vad är din budget? (per person) Max 5000 kr.
* Vad är det viktigaste för dig? Bra ombordupplevelse, inte för korta bytestider så man missar loungen. Gärna många byten, har gott om tid! Undviker OTA, måste gå att boka med ett flygbolag online.
Om det blir billigare med t&r så är hemresan bokad som en bonusresa med SAS den 22 juni till ARN, vilket går att avboka i så fall för 250 kr.
* Varifrån vill du börja din resa? Malmö MMX eller Köpenhamn CPH
* Var är din destination? Thessaloniki SKG (enkelresa).
* När vill/behöver du resa ut? 16 juni 2023. Kan tänka mig övernattning på vägen och komma fram 17 juni.
* Hur många personer som skall resa? 1
* I vilken kabinklass? I Business class (inte SAS Plus)
* Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst Star Alliance, men inte med SAS. Skyteam går också bra, men har inga engagemang i något OneWorld-bolag.
* Vad är din budget? (per person) Max 5000 kr.
* Vad är det viktigaste för dig? Bra ombordupplevelse, inte för korta bytestider så man missar loungen. Gärna många byten, har gott om tid! Undviker OTA, måste gå att boka med ett flygbolag online.
Om det blir billigare med t&r så är hemresan bokad som en bonusresa med SAS den 22 juni till ARN, vilket går att avboka i så fall för 250 kr.
Last edited: