EgOscar
Medlem
Nu i höst kan man återigen hitta bilar med Avis weekend pris, det har ju vart svårt/omöjligt i Juli och Augusti
Weekendbil - Avis
Weekendbil - Avis
Gick det att boka mer än 7 dagar framåt alltså?@EgOscar stort tack för detta tips. Bokat helgerna Som behövs för hösten. God tillgång just nu för de priser du skriver om.
Det var inga problem att boka i vart fall hela hösten fram till jul (försökte inte senare). Jag tror det som avses är att man måste boka minst 7 dagar i förväg alltså att det inte går att boka inom en vecka.
Tack för info. Då,får man alltså vara nöjd över att det går att boka och hoppas att inte bokningarna cancelleras.nej, i våras när jag bokade ofta så var det alltid "sista minuten", det gick inte boka tidigare än en vecka. Nu verkar de ha tagit bort den spärren.
Blev väldigt glad över det här erbjudandet tills jag insåg att min station stänger kl 12 och därmed kan jag inte ta del av det
Du borde få samma pris på t e x Fredag 10.00-Måndag 10.00. På Globen funkade det tidsintervallet iallafallBlev väldigt glad över det här erbjudandet tills jag insåg att min station stänger kl 12 och därmed kan jag inte ta del av det![]()
Jag måste ha sökt på något konstigt datum, får upp rätt priser nu.Du borde få samma pris på t e x Fredag 10.00-Måndag 10.00. På Globen funkade det tidsintervallet iallafall