Senaste nytt

Billiga biljetter British Airways First Class

Men vi som försöker se mönster i kaffesumpen hoppas att augustiarean dyker upp snart:D Någon som minns när den har börjat de två senaste åren?

SFO i F för dryga 30K låter verkligen kanon! Vet att SWISS och LH har bra produkter i F, men jag är ju svag för BA....

Har funderat på att byta allianstillhörighet, och med denna klarar jag nästan silver-nivån på T/R (500TP). 100TP får man ju ihop lätt på allehanda flygningar inom Europa. Smidigt sätt att förena "nytta" med nöje :)

Det enda som svider är att lägga upp ca 33.000kr på ett bräde nu under sommaren....:p

Har bokat ARN-LHR-SFO t/r för 30.900 i 747 nya first. Det verkar som om det endast fanns en plats per flight till detta pris för efter min bokning gick igenom steg priset till omkring 47.000 kr. Normalpris 62.000 kr.

Har bokat ARN-LHR-SFO t/r för 30.900 i 747 nya first. Det verkar som om det endast fanns en plats per flight till detta pris för efter min bokning gick igenom steg priset till omkring 47.000 kr. Normalpris 62.000 kr.

Inga problem att boka 4st till det priset via AA med BA metall ARN-LHR-SFO.

Flyger man BA till Hawaii riskerar man dock att hamna i domestic F från fastlandet till USA. Det gör det till tveksamt värde.

Flyger man BA till Hawaii riskerar man dock att hamna i domestic F från fastlandet till USA. Det gör det till tveksamt värde.

Byta i USA (eller Asien )måste man ju göra vem man än åker med.
Tycker man att 31kkr till SFO är billigt så är väl 37kkr till HNL också billigt?
Att köpa en separat t/r biljett från fastlandet skulle i varje fall vara dyrare, inte ens i ekonomi är det speciellt billigt.

Från DFW och ORD flyger AA med 767-300 som har "riktiga" flatbed säten The Next Generation Business Class On American Airlines

För samma pris kan man fö åka med Lufthansa och vidare med United som också har flatbed på vissa rutter
det är möjligt att det är ett bättre alternativ.

Finns fö en lååång tråd om att flyga fastlandet till Hawaii på FT
Consolidated "F/C/J Class to/from Hawai`i - questions, suggestions, options" thread - FlyerTalk Forums

Toppen