Senaste nytt

Billhop (Allmänna diskussioner)

Mejl 2022-08-24

”Kära kund,

Tack för att du är kund hos oss på Billhop. Vi arbetar vi ständigt med att förbättra kvaliteten på våra tjänster. Därför är vi extra glada att berätta att vi har lanserat en helt ny plattform på www.billhop.com.

För att helt ta steget över till vår nya plattform
har vi beslutat att ta bort vår iOS-mobilapp från Apple App Store.

Vi gör vårt bästa för att säkerställa en smidig övergång till nya webbgränssnittet. Vi vill även passa på att be om ursäkt för eventuella besvär detta kan orsaka dig.”

• Gilla
Reactions: JNH
Första försöket med SAS MC misslyckades men försökte igen då gick det.
Blev dock fundersam på om jag läst någonstans här på forumet att det inte är Eurobonuspoänggrundande? Brukar alltid köra SAS Amex Elite men nu har jag alla vouchers för i år redan så tänkte köra lite spend på MC resten av året.

Första försöket med SAS MC misslyckades men försökte igen då gick det.
Blev dock fundersam på om jag läst någonstans här på forumet att det inte är Eurobonuspoänggrundande? Brukar alltid köra SAS Amex Elite men nu har jag alla vouchers för i år redan så tänkte köra lite spend på MC resten av året.
Korrekt, from 15 Juni så ger inte Billhop eller liknande tjänster några Eurobonuspoäng när MC Premium används.

Kan rapportera att det gick bra mer betalo och att betalo är att föredra för egen del också.
Billhop är så sjukt långsam även om det blev bättre med senaste uppdateringen.

Toppen