Mattias Holmén
Medlem
Mejl 2022-08-24
”Kära kund,
Tack för att du är kund hos oss på Billhop. Vi arbetar vi ständigt med att förbättra kvaliteten på våra tjänster. Därför är vi extra glada att berätta att vi har lanserat en helt ny plattform på www.billhop.com.
För att helt ta steget över till vår nya plattform
har vi beslutat att ta bort vår iOS-mobilapp från Apple App Store.
Vi gör vårt bästa för att säkerställa en smidig övergång till nya webbgränssnittet. Vi vill även passa på att be om ursäkt för eventuella besvär detta kan orsaka dig.”
”Kära kund,
Tack för att du är kund hos oss på Billhop. Vi arbetar vi ständigt med att förbättra kvaliteten på våra tjänster. Därför är vi extra glada att berätta att vi har lanserat en helt ny plattform på www.billhop.com.
För att helt ta steget över till vår nya plattform
har vi beslutat att ta bort vår iOS-mobilapp från Apple App Store.
Vi gör vårt bästa för att säkerställa en smidig övergång till nya webbgränssnittet. Vi vill även passa på att be om ursäkt för eventuella besvär detta kan orsaka dig.”