Yes, funkade fint under dubbel poäng-helgen i maj, tack till Bilia för många fina poäng.Liten bump, någon som köpt bil nyligen och kunnat använda MC/Amex?
Yes, funkade fint under dubbel poäng-helgen i maj, tack till Bilia för många fina poäng.Liten bump, någon som köpt bil nyligen och kunnat använda MC/Amex?
I slutet av Maj (dubbel-poäng helgen) betalade jag 100 k * 2 på min och frugans SAS MC. Ställde krav innan på bilförsäljaren att detta var en förutsättning för affär.Liten bump, någon som köpt bil nyligen och kunnat använda MC/Amex?
Bilias auktioner tar däremot inte emot kortbetalningar.Yes, funkade fint under dubbel poäng-helgen i maj, tack till Bilia för många fina poäng.![]()
Det där brukar ju inte vara ett problem… men det blir dyra poäng om man inte träffar en kampanj eller behöver uppnå ett spendkrav…Kan meddela att det inte var några problem att betala med Amex (dock via Betalo) på Hedin Bil i Eklanda, Mölndal. Kunde betalt hela bilen genom det om jag ville.
Det bygger väl på att bilhandlaren är beredd att sälja bilen på faktura då fungerar ju betalo.
Ja precis, i detta fallet så funkade deras bankgiro med Betalo.Bilhandlaren behöver också vara ett eget bolag och inte ett kreditinstitut som Svea Bank etc.