Receipt är nog bara kvitto, inte biljett.Hej
Jag har två biljetter där de första flighterna står Receipt not issued. När jag ringer LH så säger dem att det är confirmed. Vi har en lång resa och det vore inte kul om vi blir nekad incheckning. Kan man lita på kundservice så det endast är ett fel på webbplatsen?
Visa bifogad bild 161887
För man ser ingetReceipt är nog bara kvitto, inte biljett.
Vi får hoppas att det inte blir problem då det är tomt i rutan för biljettnummer för de 2 flighterna.Receipt är nog bara kvitto, inte biljett.
För man ser inget
Vi får hoppas att det inte blir problem då det är tomt i rutan för biljettnummer för de 2 flighterna.
Be är kanske för snällt verb. Begär skulle jag dra till med. "Require" och tillägga "immediately".Be LH kundtjänst om att få biljett nummer på e-post.
Be är kanske för snällt verb. Begär skulle jag dra till med. "Require" och tillägga "immediately".
Jag kan vara snäll (och har gett exempel här på siten med CX kommunikation) men skulle nog vara lite strikt i detta fall.Skulle gissa att du det går minst lika snabbt att be som att begära eller kräva. Kindness is key![]()
Jag kan vara snäll (och har gett exempel här på siten med CX kommunikation) men skulle nog vara lite strikt i detta fall.
Jag menar att soft inte alltid lönar sigJag menar bara att dom antagligen inte svarar snabbare pga ett striktare ordval. Om det finns ett biljettnummer så kommer dom ge det. Hur menar du?