SAS börjar väl flyga på SFO i April tror jag. Kommer inte ihåg exakt datum nu. 8:e April.
Martin Björnström Medlem 13 Januari 2013 #11 agehall skrev: SAS börjar väl flyga på SFO i April tror jag. Kommer inte ihåg exakt datum nu. Klicka för att utvidga... 8:e April.
agehall skrev: SAS börjar väl flyga på SFO i April tror jag. Kommer inte ihåg exakt datum nu. Klicka för att utvidga... 8:e April.
P Paby Medlem 13 Januari 2013 #12 Transit skrev: Detta verkar vara ett bra alternativ. Vad genererar en resa i poäng (EBG) med UA till SFO om man skulle hitta en biljett för 18500:- vet du detta? Klicka för att utvidga... Alla kampanjbiljetter bokas i bokningsklass P och en resa ARN till SFO ger ca 19000 EB-poäng. Last edited: 13 Januari 2013
Transit skrev: Detta verkar vara ett bra alternativ. Vad genererar en resa i poäng (EBG) med UA till SFO om man skulle hitta en biljett för 18500:- vet du detta? Klicka för att utvidga... Alla kampanjbiljetter bokas i bokningsklass P och en resa ARN till SFO ger ca 19000 EB-poäng.