Senaste nytt

Bilder på gamla business-kabinen

Jag har inga bra bilder på enbart stolen, men dessa är SAS A340 affärsklass 2005 (kanske minns folk här Oslo-Kina fyndpriset :) ):

1782390229518.png

1782390272655.png
 
Nostalgiskt! Men samtidigt inget man saknar, kan ju konstatera lugnt att Thompson Vantage XL var ett mycket bra val när det begav sig. Det känns som den börjar bli lite sliten på några flighter dock. Ser framemot att man börjar snegla på nytt alternativ inom några år. Air France har ju visat vägen där med sina lysande Opera/Versa säten enligt 3F modell.
 
Toppen