Nostalgiskt! Men samtidigt inget man saknar, kan ju konstatera lugnt att Thompson Vantage XL var ett mycket bra val när det begav sig. Det känns som den börjar bli lite sliten på några flighter dock. Ser framemot att man börjar snegla på nytt alternativ inom några år. Air France har ju visat vägen där med sina lysande Opera/Versa säten enligt 3F modell.