Fredrik Jeanson
Medlem
Tack för ni kollade angående taggar! 
Fine tasker!Några bilder från när vi kom hem från New Orleans förra månaden, väntandes på Arlanda Express. Liten stund över, då bjuds det på ett bra tillfälle att dokumetera väskorna med deras taggar ...
Visa bifogad bild 38623
Frugans rese-Longchamp med medium Rrimowan.
Visa bifogad bild 38624
Den större Rimowan och mitt eget handbagage. Kabinbesättningarna uttryckte sitt gillande för den vita "bowlingväskan" ... för övrigt en rymlig sak.
Tackar! .. de börjar bli "beresta" med alla bucklor och repor! ...tänkte just fråga om någon vet vad "HOT" står för i detta fall. Något med 'Heavy' kan jag tänka, men det var bara den större väskan som blev ansedd som tung, med "heavy" taggen.Fine tasker!
HOT i både Atlanta og Paris - "playing with fire...?"![]()
Några bilder från när vi kom hem från New Orleans förra månaden, väntandes på Arlanda Express. Liten stund över, då bjuds det på ett bra tillfälle att dokumetera väskorna med deras taggar ...
Visa bifogad bild 38623
Frugans rese-Longchamp med medium Rrimowan.
Visa bifogad bild 38624
Den större Rimowan och mitt eget handbagage. Kabinbesättningarna uttryckte sitt gillande för den vita "bowlingväskan" ... för övrigt en rymlig sak.
Ok - tack för upplysningen. "short connection"... så "short" var de kanske inte (t.ex. ca en timma i ATL), men då vet jag till nästa gång ...HOT innebär svjv att man har en short connection.