Senaste nytt

Bild på egen väska med BusinessClass taggar

Några bilder från när vi kom hem från New Orleans förra månaden, väntandes på Arlanda Express. Liten stund över, då bjuds det på ett bra tillfälle att dokumetera väskorna med deras taggar ...

P6304590.JPG
Frugans rese-Longchamp med medium Rimowan.
P6304592.JPG
Den större Rimowan och mitt eget handbagage. Kabinbesättningarna uttryckte sitt gillande för den vita "bowlingväskan" ... för övrigt en rymlig sak.

Last edited:
Några bilder från när vi kom hem från New Orleans förra månaden, väntandes på Arlanda Express. Liten stund över, då bjuds det på ett bra tillfälle att dokumetera väskorna med deras taggar ...

Visa bifogad bild 38623
Frugans rese-Longchamp med medium Rrimowan.
Visa bifogad bild 38624
Den större Rimowan och mitt eget handbagage. Kabinbesättningarna uttryckte sitt gillande för den vita "bowlingväskan" ... för övrigt en rymlig sak.
Fine tasker!

HOT i både Atlanta og Paris - "playing with fire...?" :p

Fine tasker!

HOT i både Atlanta og Paris - "playing with fire...?" :p
Tackar! .. de börjar bli "beresta" med alla bucklor och repor! ...tänkte just fråga om någon vet vad "HOT" står för i detta fall. Något med 'Heavy' kan jag tänka, men det var bara den större väskan som blev ansedd som tung, med "heavy" taggen.

Visa bifogad bild 38623
Frugans rese-Longchamp med medium Rrimowan.
Visa bifogad bild 38624

Snygga väskor ! och taggar

Too much? ;)

image.jpg

Från vänster till höger: BAEC Gold, Air Berlin Gold, EBD, Turkish Elite Plus, Emirates Gold, Flying Blue Gold, InterContinental Royal Ambassador samt en liten BC-tag nedan.

Och nej, den är inte så vanligtvis, jag råkade bara hitta en bunt baggagetaggar när jag röjde lite, men de är alla giltiga. :)

Toppen