F
Flying P
Guest
Jag föredrar kvalitet före kvantitet. Tvivlar på att de som laddar om 511 bilder granskar och korrigerar dem så de verkligen framhäver det fotografen önskar.
Det är felöversättning från kinesiska texten.Bibben skrev:Böter om man inte köper dryckVisa bifogad bild 38242Klicka för att utvidga...
Om nu ett flertal medlemmar har haft problem med att ladda sidorna så vet jag inte riktigt om det är läge att kalla oss för surskallar. Det är en tråkig attityd (sköt dig själv och skit i andra) och i alla fall jag hade uppskattat om en sådan attityd inte får fäste här på forumet.Swedenfarang skrev:Tack för fina bilder. Gärna fler i varje inlägg. Bry dig inte om surskallarna.Klicka för att utvidga...
Ja surskallar är väl onödigt. Samtidigt tycker jag att allt för många inlägg handlat om problem med bilderna vilket jag tycker är en tråkig attityd gentemot TS som bemödar sig att skriva en reserapport med många bilder. Vore jag TS hade jag nog tyvärr tröttnat vid det här laget.Golfkillen skrev:Om nu ett flertal medlemmar har haft problem med att ladda sidorna så vet jag inte riktigt om det är läge att kalla oss för surskallar. Det är en tråkig attityd (sköt dig själv och skit i andra) och i alla fall jag hade uppskattat om en sådan attityd inte får fäste här på forumet.Klicka för att utvidga...
Det har redan tagits upp, får väl se vad som kan göras efter sommaren (antar att inte mycket kommer hända under juli).Delayed skrev:Varför inte skapa en egen tråd om tekniska problem med många bilder och möjliga lösningar, ochlåta denna handla om TS reserapport?Klicka för att utvidga...
Kan inte kinesiska men engelska och gjorde en egen liten översättning om att man får ett pålägg på RM 0.5 för varje person som inte beställer dryck och kallade då det böter istället, passade dessutom bra till nästa bild. Försökte mig på lite humor där.Dr. Miles skrev:Det är felöversättning från kinesiska texten.Kinesiska texten säger att den som drickermedhavda drycker som personen har tagit med sig utifrånhär får betala böter.Klicka för att utvidga...
Håller med om att den loungen är över förväntan. Riktigt bra käk när jag var där förra året. Ganska liten och folktom oftast - verkar inte vara så många statuspax på Penangs flygplats...Bibben skrev:Inrikesloungen i Penang överraskade positivt.Fin lokal. Trevlig kock. God mat, speciellt potatisgratängen och nudelsoppan. Kaffet och juicen funkade också.Klicka för att utvidga...