Fredah
Medlem
Helt ärligt så håller jag med men tyvärr verkar de få nya kunder på köpet som inte bryr sig.Låt oss vara ärliga. Strawberrys mål är att förstöra allt som en gång var bra med Strawberry.
Helt ärligt så håller jag med men tyvärr verkar de få nya kunder på köpet som inte bryr sig.Låt oss vara ärliga. Strawberrys mål är att förstöra allt som en gång var bra med Strawberry.
Ja, redan där anade man fara å färde.När Scandic började ta betalt för frukosten sa Strawberry’s VD att det inte var aktuellt för hans kedja.
![]()
Frukostfajten mellan Scandic och Stordalen hårdnar: "Det liknar Nord-Korea"
Det nordiska hotellkriget har fått en ny front: frukostbuffén.Scandic har beslutat att sluta inkludera frukosten i rumspriset. Den som vill börja dagenwww.dagensps.se
Har varit så länge om inte från start på C CPH , de är xtra noga med att kolla om du har bokning med frukostOk, reagerade på att det inte var inkluderat på Clarion Cph men tänkte att det var pga Danmark. De frågade om jag inte skulle ha frukost vid incheckning men hade tidig morgonflight så ej aktuellt (plus lounge).
Fast enligt strawberrys FAQ så tar de inte betalt för frukosten, det finns dock möjlighet att boka rum utan frukost.När Scandic började ta betalt för frukosten sa Strawberry’s VD att det inte var aktuellt för hans kedja.
![]()
Frukostfajten mellan Scandic och Stordalen hårdnar: "Det liknar Nord-Korea"
Det nordiska hotellkriget har fått en ny front: frukostbuffén.Scandic har beslutat att sluta inkludera frukosten i rumspriset. Den som vill börja dagenwww.dagensps.se
så både de har gjort med Spenn. Behåller den gamla bonusprogram men ger kunden möjlighet att boka rum och tjäna Spenn istället. Om det var verkligen en enhancement med Spenn hade väl alla valt den vägen, eller?Fast enligt strawberrys FAQ så tar de inte betalt för frukosten, det finns dock möjlighet att boka rum utan frukost.
En classisc enhancement.