Det verkar inte så: CashPointsJag trodde att man fick Cashpoints.
Det verkar inte så: CashPointsJag trodde att man fick Cashpoints.
Det är väl 1,9% och då är Coop MMM bättre som bara har 1%Du får väl och andra sidan cashpoints när du betalar med betalo för det är ju ett köp. Avgiften är väl 1.6 % numera på betalo?
Det är väl 1,9% och då är Coop MMM bättre som bara har 1%
Nej det går nog inte, men jag misstänker att @Budgetresenär var ute efter att kunna få bonus på betalning av räkningar i största allmänhet utan att betala något extra, och att det inte var samlande av just Norwegian Cashpoints som var det viktiga. Kanske fel antagande?Sorry skrev fel, ska vara 1.9 % och inget annat.
Men det går inte att konvertera coop poäng till norwigan cashpoints väl?
Borde vi inte kunna förhandla fram lite bättre procent som grupp när vi är så många och köpstarka?![]()
Tror inte det blir några överraskningar. Det som kommer hända är att du får in dina poäng precis som vid ett vanligt köp.Nu har jag gjort min första Amex/Betalo-inbetalning till Skatteverket (dryga 40k) och det ska bli intressant att se vad som händer. Lite skumt att betaldagen inte kunde vara förrän den 16/3, skulle egentligen vara inne på Skv den 12:e. Oh well, får väl stå ut med några kronor i ränta denna gången. Får också göra en kalkyl för att se om poängen som ramlar in motiverar kostnaden för betalningen (ca 1000 kr).
Du får vara ute i lite mer god tid framöver.Nu har jag gjort min första Amex/Betalo-inbetalning till Skatteverket (dryga 40k) och det ska bli intressant att se vad som händer. Lite skumt att betaldagen inte kunde vara förrän den 16/3, skulle egentligen vara inne på Skv den 12:e. Oh well, får väl stå ut med några kronor i ränta denna gången. Får också göra en kalkyl för att se om poängen som ramlar in motiverar kostnaden för betalningen (ca 1000 kr).