Senaste nytt

Beställ BusinessClass.se bagagetaggar idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Perfekt, då behöver jag inte fråga nu (kom precis in i loungen). Smiter förbi nästa onsdag och hoppas på bättre tur!

Väldigt trevligt möte med Gitte som är chef för loungen, visste ni att 55 personer har loungen som arbetsplats?

Taggarna har varit slut - vi har nu lämnat av 400st (200 SE/200 DK) och det finns taggar på Meeting Point bordet. Vi har inte satt rutinen att taggarna ska finnas bakom disken, tydligen var det inte lika lätt att fixa.

Postar ner 1000st taggar ytterligare på måndag, det är många som frågar efter taggar här och dom går åt snabbt. Kul :)

Här hittar ni Facebook sidan för Meeting Point CPH:
https://www.facebook.com/MeetingPointCPH
 

agehall

Medlem
Jag hämtade just några tags på ARN T5. Det blev lite av en aha-upplevelse. Jag frågade efter "businessclass-tags" varpå damen först sa att hon inte hade några. Efter lite diskussion kom det fram att hon tänkte på något helt annat när jag sa "tags". Frågan är om det helt enkelt är så att personalen i loungerna har en helt annan association till ordet "tags" än vad vi har..?
 

Jonasdk

Medlem
Jeg har været på udkig efter tags i længere tid. Rejste fra CPH i søndags og retur fra ARN i går mandag og så desværre ikke nogle tags i nogle af loungerne. Er det slut med tags i loungerne?
 

Henrik C

Ny medlem
Lurer på det samme som Jonas. Fant ikke da jeg var innom CPH før jul, og er en stund til neste utenlandstur. Mulig å bestille de direkte fra BC i stedet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen