Senaste nytt

Beställ BusinessClass.se bagagetaggar idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du ett giltigt boardingpass aktuell dag så kommer du in i terminal 5 med, sen kan du ta bussen till terminal 2 från typ gate 10 i terminal 5 (är det 10C tom?).

De fanns en hel hög hos de som satt vid ingång till T5 loungen på ARN (iaf i tisdags då jag var där). Så även om man inte får besöka loungen just den dagen kan man nog gå dit och fråga efter någon så får man nog en om man är snäll och vet vad man vill ha :)

Jag fick två stycken igår då jag besökte loungen, träffade f.ö. på Jacob som kom från er sammankomst i GOT.

Någon som befinner sig på Kastrup imorgon runt 16.30 som råkar ha en över? Alternativt på onsdag runt 12.30, eller Arlanda fredag runt 22.15-ish/Söndag runt 18?

Loungepersonalen på ARN och GOT bör ha gott om taggar. Vi kommer göra en STOR beställning av taggar snart och förhoppningsvis är dessa problem snart förbi (alltså att dom tar slut).

Jag flög GOT - HEL idag med AY. Jag har inte normalt inte tillgång till SAS lounger då jag är EBB och sällan flyger business, men efter ett besök i Menzies-loungen stack jag in huvudet i SAS-loungen och frågade om de hade några BC-taggar. De hade en hel del taggar liggandes i en låda vid receptionen, så jag fick äntligen tag på två ex. Svårare än så är det alltså inte.

Nu när bagaget är märkt skall här spanas efter gelikar därute i transithallarna. :cool:

Jag har beställt superdupermånga taggar nu, kommer om 3-4 veckor. Fick ner priset med 30% ungefär tack vare det. Från mitten av Juni kommer vi bredda distributionskanalerna för taggar, mer info kommer :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen