Vågar man dock lita på att det verkligen flyttas då? Jag var inbokad på det som skulle vara första flighten från ARN till BER 2012 så även om det kommer ske någon gång så vet jag inte om man kan lita på att det blir just detta datumMan blir ju väldigt sugen på att boka just den helgen för att få uppleva Tegel en sista gång som arrival (Oslagbar flygplats) och sen få testa på nya på vägen hem!
Nej det lär man inte lita på!Vågar man dock lita på att det verkligen flyttas då? Jag var inbokad på det som skulle vara första flighten från ARN till BER 2012 så även om det kommer ske någon gång så vet jag inte om man kan lita på att det blir just detta datum![]()
Invigning 31 okt genom att två plan, ett från LH och ett från Easyjet, kommer att landa samtidigt på varsin bana.Eurowings verkar planera att börja flyga från BER redan den 4 november.
Orkade inte bråka om prisskillnaden, tänkte att varje Berlinare har betalt mer än 250 kr för att få ny flygplats som jag kommer att utnyttja.
Jag fick också Mail om ändring den fredagen nu. Fick flyttad morgonflight från Arlanda till Tegel till att åka samma på kvällen.Hade en flight bokad den 6/11 CPH-TXL. Fick ett mail idag om att det skett förändringar. Tänkte att det antingen var någon större tidtabellsförändring eller så..
Nej, har blivit ombokad från SK1673 (CPH-TXL) till SK1673 (CPH-BER).
Planen var att åka CPH-TXL BER-CPH - men nu blir det BER både dit och hem. Blir kul att se den nya flygplatsen - om inget oväntat händer och de måste skjuta på öppnande ytterligare.![]()