Köp den klass du vill åka. För du kan inte räkna med plusgrade, se det som en bonus.
NTA Medlem 2 April 2019 #11 Köp den klass du vill åka. För du kan inte räkna med plusgrade, se det som en bonus.
TheTravelGuy Medlem 3 April 2019 #13 NTA skrev: Köp den klass du vill åka. För du kan inte räkna med plusgrade, se det som en bonus. Klicka för att utvidga... Trots det jävligt kul att buda hem ett säte till en bråkdel av vad det egentligen skulle kosta! Du förstår mig nog säkert.
NTA skrev: Köp den klass du vill åka. För du kan inte räkna med plusgrade, se det som en bonus. Klicka för att utvidga... Trots det jävligt kul att buda hem ett säte till en bråkdel av vad det egentligen skulle kosta! Du förstår mig nog säkert.
TheTravelGuy Medlem 3 April 2019 #14 squeezen skrev: Idag är det typ halvfullt i business. Klicka för att utvidga... Tack för update. Blir resa nästa månad. Får se vad som händer.
squeezen skrev: Idag är det typ halvfullt i business. Klicka för att utvidga... Tack för update. Blir resa nästa månad. Får se vad som händer.
P P-L Medlem 3 April 2019 #15 När jag flög till Shanghai för 10 dagar sen var ca 7-8 stolar lediga i Business.
M Mag Medlem 15 April 2019 #16 Jag åker relativt regelbundet 3 ggr per år och brukar sällan då vara fler än 1-2 platser lediga.
B Budgetresenär Medlem 15 April 2019 #17 Det finns ju möjlighet att buda på SAS Plus också. Det är inte businessclass, men själv sover jag utmärkt i de stolarna (jag sover aldrig bra i ekonomi om jag inte har minst 3 säten i bredd).
Det finns ju möjlighet att buda på SAS Plus också. Det är inte businessclass, men själv sover jag utmärkt i de stolarna (jag sover aldrig bra i ekonomi om jag inte har minst 3 säten i bredd).