Enligt info från insatta skulle den inte få någon uppgraderad kabin om det var det du syftade på.
Ja min källa är väldigt insatt i kabinen ombord och det var ett glasklart svar att den inte skulle få nya stolar.Det är vad jag också har hört.
Samtidigt som jag är lite förvånad över att den för tredje gången på mindre än en vecka sätts in på 935/936.
Men det finns säkert något slingnings- och/eller serviceskäl till att det inte har funnits någon annan maskin tillgänglig.
Vad menas med delefly? Innebär det att man ska plocka reservdelar från detta plan då och det slutar att flyga?Den skal etter hva jeg har lest andre steder brukes som delefly i 2019. Ikke noe mening i å gi den ny kabin da.
Vad menas med delefly? Innebär det att man ska plocka reservdelar från detta plan då och det slutar att flyga?
Ja, tror det har sammenheng med at det ellers må inn til "stor kontroll" (D-sjekk?) i 2019.Vad menas med delefly? Innebär det att man ska plocka reservdelar från detta plan då och det slutar att flyga?
Kan man på något smidigt sätt se/få reda på vilka linjer denna LN-RKP / Fula ankungen historiskt används av SAS? Typ från idag bakåt till 1 år?
Vad jag förstår används den bara om något strular till sig med dem ordinarie a330/340 longhaul
Såg det jag också, tyvärr har jag inte premiumtjänsten. Någon vänlig BC medlem som har premium och kan posta info om det går att få ut lätt?LN-RKP - Airbus A340-313 - SAS - Flightradar24
Ger en vecka tillbaka drygt. Vill du ha mer så kanske deras premiumtjänst har den datan.