Senaste nytt

Bekräftat: Fri dryck för Diamond i Go

johhenrik

Medlem
Det är över 1 månad sedan detta infördes så riktigt dåligt att alla crew inte har koll på det.
Fortfarande helt otroligt hur man kan misslyckas här. Antingen är ju ledningen på SAS fullständigt inkompetent eller så är dessa anställda fullständigt inkompetenta. Det handlar om en process som består av att inte ta betalt... Inte rocket science direkt... vare sig reglerna eller handlingen...
 

Homer

Medlem
Enkelt att lägga till 2 rader i menyn så kan man peka på det om det uppstår diskussioner.

Eurobonus Diamantmedlemmer bjuder vi på dryck i SAS Go, utom alkoholhaltiga drycker på inrikes flyg.
Gäller även för en (1) reskamrat eller 4 familjemedlemmar.
 
Enkelt att lägga till 2 rader i menyn så kan man peka på det om det uppstår diskussioner.

Eurobonus Diamantmedlemmer bjuder vi på dryck i SAS Go, utom alkoholhaltiga drycker på inrikes flyg.
Gäller även för en (1) reskamrat eller 4 familjemedlemmar.
Hvis man fjerne et antal norske indenrigsruter fra "Europe exceptions" bliver der lige akkurat plads! :D
 
  • Gilla
Reactions: olo

Nemo

Medlem
Ta en screenshot med mobilen från Diamant - SAS och visa ombord tillsammans med kortet så har jag svårt att tro att du blir nekad dryck som EBD. Trist att det ska behövas.
image.jpg
 
D

Deleted member 4971

Guest
Jag hade aldrig börjat bråka i kabinen om kabinpersonalen nekade, bättre då att bara spara kvittot och skicka in till SAS i efterhand och fråga vad dom sysslar med egentligen.
 

EBGGOT

Medlem
Jag hade aldrig börjat bråka i kabinen om kabinpersonalen nekade, bättre då att bara spara kvittot och skicka in till SAS i efterhand och fråga vad dom sysslar med egentligen.
Jo men skall det behöva hända?! Vi snackar ju ändå om sas högsta officiella status = det borde vara pålästa!
 

Flood

Medlem
Har provat en sju-åtta gånger sista månaden och för mig har dricka-förmånen fungerat felfritt (inklusive smoothies). Blev t.o.m. erbjuden snacks en gång.
 
Funkat för mig med, ingen storkonsument men har vid ngt tillfälle bett om läsk och en påse nötter, blivit bjuden på bägge.
 
Toppen