Cristoffer Cedergren
Medlem
Han är väl mest anti KLM?

Han är väl mest anti KLM?
Mycket kul år. Alltifrån friterad Mars och julfest i Aberdeen till vattentaxi för många tusenlappar i Venedig, till raggarbränna i McAllen och färska ostron i Manston, champagnelunch och champagnemiddag på samma ställe i Stavanger och den självklara svängen Köpenhamn-Amsterdam-Göteborg-Amsterdam-Köpenhamn.
Inte alls. Jag tycker mest att KLM påminner om SAS, rätt intetsägande men funkar oftast OK. Air France är bättre. Vi körde alltså ihop ett varsitt guld på segment under ett år. Oftast satt vi och sökte efter en T&R intra-Europa för ca 2000 SEK. Målet var 500 SEK/segment - då var det en bra deal och det var inte omöjligt att hitta till ställen som Norge, Sverige och Storbritannien.Han är väl mest anti KLM?![]()
Den budgettanken kan jag skriva under på. Nu har ju intjäningsreglerna för AF Inrikes ändrat (sen 2013) så var mest innne på nått såntInte alls. Jag tycker mest att KLM påminner om SAS, rätt intetsägande men funkar oftast OK. Air France är bättre. Vi körde alltså ihop ett varsitt guld på segment under ett år. Oftast satt vi och sökte efter en T&R intra-Europa för ca 2000 SEK. Målet var 500 SEK/segment - då var det en bra deal och det var inte omöjligt att hitta till ställen som Norge, Sverige och Storbritannien.
Precis! Tagit kvällen till att nörda Hop!:s linjenät. Kan bli skojSegmenten blev ju billigare 1:a februari
From 1 February Air France and HOP! lowest fares are eligible for earning Miles | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor