Till 99,9% har du förlängt, precis som alla andra.
Helt klart. Men det får Karl55on göra en kalkyl på. Misstänker att han precis som jag tror att vi ändå kommer få in ett gäng affärsresor under 2022. Och även om det är en fin deal med 4x kan det vara dumt att okynnesresa om man ändå hade nått gold.Det kan ju dock fortfarande vara bra att boka lite resor i Plus, dock mellan 1 dec och 31 jan istället för att klara av kvalificeringen för nästa år mer eller mindre på en gång.
Sant, sitter själv med Diamond men i dagsläget hade jag inte rekommenderat nån att ens lägga en hundring extra för att skaffa det om man redan har gold.Det finns ju diamond också...![]()
NejJag kan ej eurobonus så bra men om du bokar åt en kompis på ditt eurobonus men på hans namn. Får du poäng för det?
Om ja då borde du kunna lyckas utan att behöva resa.hehe
Utmärkt tips om man vill bli av med/riskera att bli av med sitt Eurobonuskonto, alla sina poäng samt bli avstängd. Dumt, är bara förnamnet.Jag kan ej eurobonus så bra men om du bokar åt en kompis på ditt eurobonus men på hans namn. Får du poäng för det?
Ursäkta men nu gick du väl ändå lite för hårt åt i ditt svar Herr @BerglundUtmärkt tips om man vill bli av med/riskera att bli av med sitt Eurobonuskonto, alla sina poäng samt bli avstängd. Dumt, är bara förnamnet.