Det är två separata bokningar. Det som ställer till det ytterligare är att den första bokningen är open jaw (PHL-MIA-EWR) där jag kommer att ha sällskap på PHL-MIA varför jag ogärna vill avboka hela resan och boka om nya biljetter med annat bolag).
Snälla skriv vilka städer du åker mellan istället för att direkt gå på flygplatskod. PHL kom från ingenstans i din text och jag med många kan inte alla flygplatskoder i USA.
Snacka om fyrkantig kundservice...
Man får lätt intrycker att alla på det här forumet kan i stort sett samtliga flygplanskoder, själv får jag googla i stort sett varje gång det är något mer exotiskt än LHR, ARN, CPH eller EWR.
Missade mitt LH-flyg på FRA till Orlando och blev ombokad på UA via IAD. Försökte med "I've been delayed for a long time and could you look for some sort of (C-class) upgrade "Jag hade ett likande problem med United och försökte få dem att bara "uppgradera" till deras Premium Economy (dvs. +10cm i skillnad) men det var tvärt omöjligt, tyvärr...
Ja... Det låter som en HUACA. Det är ju de som ställt till det och inte tvärs om. Bör gå att få tillbaka några kronor eller Miles eller något om man stöter på rätt person.Snacka om fyrkantig kundservice...
Du fick ju exakt vad du frågade efter!Missade mitt LH-flyg på FRA till Orlando och blev ombokad på UA via IAD. Försökte med "I've been delayed for a long time and could you look for some sort of (C-class) upgrade "
Fick bara Economy Plus som är ändå bättre än ingenting.
Du fick ju exakt vad du frågade efter!
Nästa gång får du vara mer specifik med vilken klass du vill ha upgrade till!![]()