Senaste nytt

Bedste sæder på crj 900?

melisen

Ny medlem
Hej, jeg skal flyve fra Trondheim til København til sommer sammen med min mor. Hun vil gerne se terrænet under flyet og derfor vil jeg gerne sikre mig at vi har en god række i forhold til placeringen af vinduerne. Er der nogen der ved hvilke pladser på CRJ 900 hvor vinduerne er alignet optimalt?

Jeg har reserveret 9d og 9e , men de er vist ikke særligt gode
 

ante_77

Medlem
Hej, jeg skal flyve fra Trondheim til København til sommer sammen med min mor. Hun vil gerne se terrænet under flyet og derfor vil jeg gerne sikre mig at vi har en god række i forhold til placeringen af vinduerne. Er der nogen der ved hvilke pladser på CRJ 900 hvor vinduerne er alignet optimalt?

Jeg har reserveret 9d og 9e , men de er vist ikke særligt gode

Det riktiga upplevelsen får man så långt fram som möjligt i CRJ’n

Jag skulle säga att det är mitt favoritplan inom Norden (om man får seat block) då det är riktigt tyst och behagligt där framme.

Sitt så långt fram som möjligt. Ju längre bak, desto mer oljud. Det förtar allt nöje med det visuella.
 

Gnopps

Medlem
Det finns olika konfigurationer av CRJ 900 som SAS flyger, men tipset är som sagt att sitta längre fram pga. ljudet. En av raderna typ 7 eller 8 (minns ej vilken) saknar har ej fönster ibland.
 

airac

Medlem
Det finns olika konfigurationer av CRJ 900 som SAS flyger, men tipset är som sagt att sitta längre fram pga. ljudet. En av raderna typ 7 eller 8 (minns ej vilken) saknar har ej fönster ibland.
Precis, och ibland byts det med ganska kort varsel. Det har varit mycket CRJ till Amsterdam senaste åren, det är nu i utgående vinterschemat 23-24 att det blev mer A320 igen. Plus kabinen påverkas mest då vissa har toalett bredvid 1AC-2AC och saknar rad 1-2 på höger sida. Ändringarna har då även gjort att plus skylten åker fram och bak. När man checkar-in 30-24 timmar innan är det någorlunda säkert i min erfarenhet, men även efter incheck har jag råkat ut för ändringar. Det är såklart bara att gissa hur mycket just dina linjer påverkas av detta.
 
Toppen