Delat boende mellan ARN och ZRH, så denna borde med på kartan :-)
Snosken Medlem 21 Juli 2012 #22 GOT för min del (hade för en väldigt kort tid KSD som hemmabas), och uppvuxen väldigt nära KVB
Dr. Miles Expert 24 Oktober 2012 #23 Nu försvann Chongqing från kartan, men vi har fått Brisbane. Sverige: Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper Norden & Europa: Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper Övriga världen: Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper Jag är lite förvånad att ingen har bas i London. Last edited: 24 Oktober 2012
Nu försvann Chongqing från kartan, men vi har fått Brisbane. Sverige: Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper Norden & Europa: Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper Övriga världen: Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper Jag är lite förvånad att ingen har bas i London.
Dr. Miles Expert 24 Oktober 2012 #27 ACervin skrev: Sedan några veckor BNE Klicka för att utvidga... OK, då har vi två BC.se medlemmar i Brisbane. Är det tempolärt boende i Brisbane? Det står Helsingborg i din profil fortfarande.
ACervin skrev: Sedan några veckor BNE Klicka för att utvidga... OK, då har vi två BC.se medlemmar i Brisbane. Är det tempolärt boende i Brisbane? Det står Helsingborg i din profil fortfarande.
M mry Medlem 27 Oktober 2012 #29 AHO skrev: Sverige: Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper Klicka för att utvidga... Bara hos mig det där blir i jordglob där de har placerat LLA norr om KRN?
AHO skrev: Sverige: Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper Klicka för att utvidga... Bara hos mig det där blir i jordglob där de har placerat LLA norr om KRN?