rvarttinen
Medlem
Oj, nu är det en persons övervikt (!?) för den 18:e.... håller öppet ett tag till, säg måndag, så får vi se vilken dag det blir. Spänanden in i det sista!
Själv är jag tyvärr i Oslo hela nästa vecka och det ser ut som att jag är på resande fot även veckan därpå, så jag får passa den här gången.![]()
... tolkar det som att du röstar för den 25:e..!..
... om du inte är bokad på middagen med Skyteam?
Jag har inte heller fått någon bekräftelse men svarade bara några timmar efter inbjudan kom så utgår från att jag är inbokad den 25:e.Nästa problem är att jag har anmält mig till SkyTeam-middagen (tack Jacob för påminnelsen!) men jag har inte fått någon bekräftelse på om jag får plats eller inte. Har någon annan fått det?
Jag vet på fredag ifall jag behöver resa i början av veckan. Har ett möte i Paris den 26e, så jag kan ta morgon flighten ner.
Nästa problem är att jag har anmält mig till SkyTeam-middagen (tack Jacob för påminnelsen!) men jag har inte fått någon bekräftelse på om jag får plats eller inte. Har någon annan fått det?
Edit: slutsats: Ta ett datum som passar folk i övrigt, så får vi se ifall jag kan komma eller inte.
Ser ut som om jag missar även denna träff, oavett vilket datum det blir.![]()
Åker KRN-ARN-OSD 19/1 och hem igen 24/1.