Senaste nytt

BC.se Julbord i Stockholm...

Är du intresserad att delta BC.se medlemsjulbord 2012?

  • Ja

    Votes: 50 94,3%
  • Nej

    Votes: 3 5,7%

  • Total voters
    53
Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering

Vi har fått ett matchande pris av Grand Hôtel Stockholm med julbord på Verandan som håller ytterst hög kvalitet. Jag är i diskussioner kring tider och upplägg. Fördelen blir lättare transporter och möjlighet till ett event innan själva middagen där vi bland annat delar ut pris till årets resebyrå (Expedia) och lite annat skoj.
 
Vi pusslar för fullt med datumen och kämpar för att få till det. Det är minst sagt några andra som har bokat och 30 platser är inte helt enkelt.

Är det uteslutet med ett julbord på en söndag?

Grand Hotel skrev:
Vi har plats söndagen 2:a december både 15.30 och 19.30 eller söndag 9:e december 19.30 skulle något av de alternativen gå bra?
 

mry

Medlem
Vi pusslar för fullt med datumen och kämpar för att få till det. Det är minst sagt några andra som har bokat och 30 platser är inte helt enkelt.

Är det uteslutet med ett julbord på en söndag?

jag flyger hem 21 på söndagen den 9:e till LLA så det går inge bra för mig...
 

GOTATH

Medlem
Har inte bokat något flyg än. Alla veckans dagar fungerar för mig förutsatt att jag inte är på sjön vid tillfället. Hur var det med en eventuell bindande anmälan för eventet?
 

David

Medlem
Vi pusslar för fullt med datumen och kämpar för att få till det. Det är minst sagt några andra som har bokat och 30 platser är inte helt enkelt.

Är det uteslutet med ett julbord på en söndag?

Personligen så kan jag inte 2:a dec, är i Kina då, men 9:e skulle funka. Får ju bara ta måndagen ledig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen