Senaste nytt

BC.se 5:e Stockholms träff: 2012-08-25 kl. 16 på Monks Wallingatan

Jag undrar om Jacob hann till träffen. Hoppas andra har haft det bra efter vi några lämnade vid kl. 22.

Jodå han kom precis när vi började fundera på när han skulle komma där vid 22:30 typ. Vi visste dock inte att han åkte via Frankfurt och berlin från visby till stockholm så vi hade lite problem att hitta hans flyg... :)

Tack alla som förgyllde vår tillvaro på detta eminenta 1 årskalas.
Eftermiddagen började utomhus, där vi i sommarvädret avnjöt en öl, från det stora sortimentet på Monks.

BC_SE1year.jpg

Senare under middagen fick vi ett födelsedagstal:

BC_SE1year2.jpg

;)

Japp, jag dök upp som utlovat, till och med något tidigare än utlovad. Touchdown på Arlanda till bardisken på Monks på 45 minuter! :)

Mycket skoj att finna ett nästan fullt bord på Monks och en bartender som hälsar med orden "välkommen, är det du som kommer direkt från Arlanda?" :D Och givetvis särskilt kul att få träffa några nya medlemmar.

Det är dock slitet värre idag, var hemma vid klockan 3. Då hade man startat dagen långt ut på Gotlands landsbygd på morgonen, tagit en tur förbi Tyskland under eftermiddagen och avslutat dagen med en barrunda i Stockholm.

Och för er som var kvar lite senare på kvällen, här är en av de beryktade skyltarna. Gold Executive Director låter rätt fränt (dessutom står det ju nästan mitt namn :p).

IMG_5999.jpg

Sicken otroligt trevlig kväll det var! Kände även av det i morse så att säga.... Nu blir det strax en tur med Blå Tåget hem till goa Göteborg! :D

Som vanligt är man lite lätt sliten så här dagen efter, men det var riktigt trevligt - precis som det brukar vara. Som jag har sagt förr, vi måste göra detta oftare...

Tack för igår, var mycket trevligt! Jag åkte ju redan 22.00, men tyvärr fastnade jag på en fest vid 00.00 slaget (i V-ås), och dröjde kvar där ett tag. Kontentan är alltså att jag kom upp väldigt sent idag...:p

Last edited:
Det var trevligt som vanligt. Jag hade visst inte ställt in någon väckning, men vaknade av att de städade i rummet bredvid, så jag hann ut innan sista check out time.

Toppen