Senaste nytt

BC.se 4:e Stockholms träff: 2012-JUN-19 kl. 18 Monks på Wallingatan

Hur ska vi planera BC.se Stockholms träff i framtiden?

  • Vi spikar ett fast datum varje eller varannan månad.

    Votes: 25 73,5%
  • Vi bestämmer varje gång när vi ska ha träffen.

    Votes: 9 26,5%

  • Total voters
    34

rvarttinen

Medlem
Ok! Vi har nu bord för 13 personer på Monks Wallingatan från och med 18:00, den 19/6.

Eftersom jag inte kan komma till 18, så har agehall sagt (skrivit) att han kan agera värd och ta bordet i besittning. Det är dock bokat i mitt namn.
Väl mött! Ska bli kul att ses igen!
 

palmen

Moderator
Hur är det för oss som inte anmälde sig på blanketten? Går det att komma med i alla fall och eventuellt utöka antalet platser?
 

Traveller

Medlem
Hade ju gärna dykt upp och fått några ansikten till namnen... Men, det är ARN - MUC då (via CPH annars blir det ju LH).. Finns dock en chans att detta blir inställt.. Då kanske man är välkommen fast man ej är anmäld..?
 

rvarttinen

Medlem
Hur är det för oss som inte anmälde sig på blanketten? Går det att komma med i alla fall och eventuellt utöka antalet platser?

En och annan hit eller dit gör nog inte så mycket. Men, restaurangen ordnar nu plats för tretton personer, och en fjortonde torde nog få plats (jämt antal vid ett bord, om inte den 13:e är en gavelplats). En tisdag borde det inte vara fullt, men det har varit det ibland och inga extra platser fanns.

Jag kollar med Monks och ser om de inte kan ordna ytterligare en plats. Princip; hör av dig då du vet att du kan komma, och framför allt; om du inte kan komma.

Framgent är planen att man ska OSA och välja mat för att få plats, men den rutinen är inte på plats ännu. Hoppeligen har jag något att berätta på tisdag, vi får se...
 
Last edited:

rvarttinen

Medlem
Hade ju gärna dykt upp och fått några ansikten till namnen... Men, det är ARN - MUC då (via CPH annars blir det ju LH).. Finns dock en chans att detta blir inställt.. Då kanske man är välkommen fast man ej är anmäld..?

Hör av dig så fort du vet... nu har vi en extra att anmäla till Monks. Välkommen är du alltid!
 

Igorius

Medlem
Der ser nu tyvärr ut som att risken att jag blir kvar på kontoret ett bra tag imorgon kväll är överhängande. Min plats vid bordet står därför till förfogande. Om klockan inte är alltför mycket när jag kommer loss siktar jag i alla fall på att svänga förbi under kvällen för någon öl.
 
Toppen