Senaste nytt

BC.se 2:a Göteborgsträff

fly4fun

Medlem
Jaha, då har man gjort bort sig lite då... Läste inte i denna tråd innan, då jag inte bor i Göteborg och inte brukar vistas i Göteborg, så jag förutsatte att detta var inget som berör mig.

Nu har jag varit nere i Göteborg på turmässan under gårdagen. Låg på hotellet inatt, kunde inte sova och gick in på forumet och började läsa i Göteborgstråden, eftersom jag är i Göteborg, och ser att jag har missat träffen :)
 

Jacob

Medlem
Hade fantastiskt trevligt igår kväll och kan bara säga stort tack och instämma med övriga. Får nog allt bli tredje gången gillt för min del, dessa Göteborgska BC.se träffar börjar bli beroendeframkallande... :D

Tur-mässan i övrigt var trevlig och i synnerhet väldigt positiv för sajten. Det kändes stort när man insåg att sälj och marknadspersonalen i flera av montrarna visste precis vilka vi var utan att vi ens behövde presentera oss. Det bådar gott för framtiden... :)
 

Bringman

Medlem
Hade fantastiskt trevligt igår kväll och kan bara säga stort tack och instämma med övriga. Får nog allt bli tredje gången gillt för min del, dessa Göteborgska BC.se träffar börjar bli beroendeframkallande... :D)

Skulle vi förlägga nästa Göteborgska BC-träff i Mogadishu? ;)
 

Jacob

Medlem
Glada BusinessClass.se:are på Scandic Rubinen.

Notera vår tjusiga BC.se roll-up i bakgrunden! :) Vi ville helst ställa den mitt i restaurangen (var ju stort Tur mingel på övervåningen :p) men tyvärr var det dumheter som brandsläckare och nödutgångar som satte stopp för det.

IMG_9502.jpg
Från vänster: Ubbe, Joakim, MarcusC, JacobGBG, 011430121, Bringman, Bjornstrom, Jacob, Magino
 
Toppen