Det är väl troligen ytterst få som väljer bolag utifrån varesig mat eller dryck när det gäller business även om bolagen gillar att marknadsföra på det. Jag skuld definitivt aldrig välja på det annat än om både stol och rutt var likvärdiga. Kriteriet är väl typ stol följt av stol och stol och därefter rutt...Åh öl, urvalskriteriet nummer ett för affärsresenärerna som betalar för sina affärsklassbilljetter![]()
Det är väl troligen ytterst få som väljer bolag utifrån varesig mat eller dryck när det gäller business även om bolagen gillar att marknadsföra på det. Jag skuld definitivt aldrig välja på det annat än om både stol och rutt var likvärdiga. Kriteriet är väl typ stol följt av stol och stol och därefter rutt...
Om man däremot har gått så långt ner att man börjar titta på drycken så finns det definitivt en hel del som tittar på det jämfört med tex viner. Majoriteten? Med största sannolikhet inte. Men tillräckligt många för att räknas... Tittar jag på mig själv och mina bekanta så är det nog faktiskt fler som skulle prioritera det (och då drar jag just urvalet de som betalar - bland de som bara åker business på award ligger fokusen mer på champagnen...)
Takk for det, det varmer. Det ligger endel arbeid bak og det er nettopp kommentarer som dette som motiverer oss til å produsere mange expert reviews som dette fremover. Det kommer. Igjen, takkTycker det var en jättebra review. Snygg, enkel, lättläst och översiktlig. Ser fram emot nästa från er.![]()
Jag håller med i båda punkterna - det vore intressant med en riktig jämförelse, och jag tror inte dryck av något slag kommer så långt upp.Jag tror det skulle vara väldigt intressant att ha en riktigt marknadsundersökning där en del variabler är samma. Tänk dig LON-NYC direkt i Business där det finns mycket att välja på: Delta, Virgin, United, British, American, snart JetBlue. Skulle vara kul att ha en topp 20 lista av urvalskriterier.
Min gissning är att dryck inte når topp 10 för de som betalar.
Tack, utifrån den beskrivningen är det en bra text, och kan ju då fungera som ett bra verktyg för jämförelse när ni (förhoppningsvis) fyller på med fler expertbeskrivna-bolag. Kämpa på!Hei. Som jeg forklarte over, er ikke disse expert reviews ment å erstatte personlige resereportage, med egne, gode bilder og fine historier.
Vi har såvisst flydd SAS Business Class og artikkelforfatter har faktisk over 50 flights med SAS Business Class, de fleste av dem i nyere tid.
Målsettingen er å lage en omfattende beskrivelse av hvordan det er å fly SAS Business Class på et generelt grunnlag, der vi forsøker belyse mange aspekter i detalj. Vi mener dette kan være en bra måte å samle relevant informasjon som skal være enkelt å kolla opp. Igjen, det skal ikke erstatte de personlige opplevelsene som dere medlemmer er så dyktige på...