Har nu en till bokning med A380, ramlar det så ramlar det, men vi hoppas att det händer aldrig.
S stewigriffin Medlem 10 Februari 2012 #11 Har nu en till bokning med A380, ramlar det så ramlar det, men vi hoppas att det händer aldrig.
Martin Björnström Medlem 10 Februari 2012 #12 stewigriffin skrev: Har nu en till bokning med A380, ramlar det så ramlar det, men vi hoppas att det händer aldrig. Klicka för att utvidga... Håll dig vaken och filma vingen hela flighten med vattensäker kamera för säkerhets skull.
stewigriffin skrev: Har nu en till bokning med A380, ramlar det så ramlar det, men vi hoppas att det händer aldrig. Klicka för att utvidga... Håll dig vaken och filma vingen hela flighten med vattensäker kamera för säkerhets skull.
T tomeck Medlem 10 Februari 2012 #13 bjornstrom skrev: Håll dig vaken och filma vingen hela flighten med vattensäker kamera för säkerhets skull. Klicka för att utvidga... Får man väll också göra då Ska ut och flyga med SQ A380 på söndag.
bjornstrom skrev: Håll dig vaken och filma vingen hela flighten med vattensäker kamera för säkerhets skull. Klicka för att utvidga... Får man väll också göra då Ska ut och flyga med SQ A380 på söndag.
S stewigriffin Medlem 10 Februari 2012 #14 bjornstrom skrev: Håll dig vaken och filma vingen hela flighten med vattensäker kamera för säkerhets skull. Klicka för att utvidga... OK, då byter jag plats till upper deck, man har väl bättre översikt därifrån. Någon avsikt att sova på A380 har jag inte, det är ju party bus.
bjornstrom skrev: Håll dig vaken och filma vingen hela flighten med vattensäker kamera för säkerhets skull. Klicka för att utvidga... OK, då byter jag plats till upper deck, man har väl bättre översikt därifrån. Någon avsikt att sova på A380 har jag inte, det är ju party bus.
MarcusC Medlem 10 Februari 2012 #15 Jag flög 380 i måndags...tyckte det var bullrigare nere än uppe....men vingarna satt på plats!!