edlundo skrev:Flög NRT-CPH i SAS Plus i lördags och jag vet inte om det var tack vare det nya konceptet men maten, som är två serveringar, var den bästa jag har fått hos SAS någonsin. Slår maten även från "gamla" Business.Klicka för att utvidga...
FFS skrev:Jag fick välja på 20dollar voucher på sas eller 3000p för cph-sfo för försämrad service. På hemvägen var det optiontown till Plus, så ingen kompensation där.Klicka för att utvidga...
Elberto skrev:Jag förstår inte vad SAS tänkte sig med nya konceptet.Klicka för att utvidga...
Spare? Så flyv med en pilot mindre og lad istedet champagnepropperne springe!fcx skrev:Man tänkte sig att spara pengar. Inget annat. Punkt.Klicka för att utvidga...
SWEDE skrev:Nu när Gott & Blandat har försvunnit från vagnen kunde jag inte låta bli att fråga en purser varför. SAS har gett som skäl att det är "för liten efterfrågan" på den produkten! Kom igen! Tror de att kabinpersonalen är så korkade att de köper det argumentet? Utöver detta: hur mycket får man som arbetsgivare egentligen ljuga inför sin personal?Klicka för att utvidga...
SFC skrev:Nu är vi nog något på spåren!SAS söker febrilt efter en produkt som ingen vill ha gratis i PLUS, men som alla i GO gladeligen betalar för.(Låter iofsig som en smart affärsidé...)Klicka för att utvidga...
Monkey_Class skrev:Någon som vet om betalning krävs i samma utsträckning om du är Diamond?Har många ggr upplevt (innan diamond fanns) att jag slapp betala för mina extra drinkar medan guldlösa kollegor var irriterade över att de behövde. Bara tur eller ?Klicka för att utvidga...
Monkey_Class skrev:Någon som vet om betalning krävs i samma utsträckning om du är Diamond?Har många ggr upplevt (innan diamond fanns) att jag slapp betala för mina extra drinkar medan guldlösa kollegor var irriterade över att de behövde. Bara tur eller ?Klicka för att utvidga...
Har inte detta sagts vid flera tillfällen att de kan se ombord att man är Diamond? Så passagerarmanifest visar Diamond, men man har inte fått till prefixet inom *A etc?SAS404 skrev:Man kan inte se att du är diamond ombord.Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Har inte detta sagts vid flera tillfällen att de kan se ombord att man är Diamond? Så passagerarmanifest visar Diamond, men man har inte fått till prefixet inom *A etc?Klicka för att utvidga...