Senaste nytt

Barcelona vs Milano

011430121

Medlem
Båda städerna bjuder på fotboll av högsta Europaklass, ja kanske rent av världsklass.
Men att se ”Barca” och det är på ett fullsatt Camp Nou är upplevelser som man aldrig glömmer.

Oavsett vart ni åker, ha en trevlig flygning och vistelse, vi är många här på forumet som vill ha reserapporter istället för coronar rapporter hoppas du tillgodose det!
 

JAM(1)777

Medlem
Båda är bra, dock vinner Barcelona alla dagar i veckan, restaurangerna, arkitektur, renlighet, närheten till havet och framförallt standarden på hotellen och mängden att välja mellan.
 

cbroxe

Medlem
Du kan ju också göra följande, eftersom du skall bara borta i ganska många dagar.
Åk till Milano, och ta tåget ner till Rom. Tar knappt 3 tim med snabbtåget. Rom är helt fantastiskt, och har bra väder. Kom precis därifrån. Vi hade ca 17 grader på dagen. Rom är en betydligt finare stad än Barcelona i mitt tycke. Annars, stad vs stad, så tycker även jag att Barcelona vinner över Milano. Milano är mer en business-stad. Hade det varit en annan årstid, hade jag kanske ändå föreslagit Milano, men då med tillägget att ni borde utforska omgivningarna istället (som är underbara). Typ Como, Bergamo, Garda m.m. Men i Feb... Nej då är mina förslag Rom eller Barca.
MVH
 
Toppen