Senaste nytt

Bakre business class på SAS A340-300, rad 9-10

Jag ser till min "fasa" nu att planet vi flyger hem med från Washington DC är en A330-300 och därmed saknar den bakre lilla kabinen. :eek: Var hade ni proffs satt er med två små barn för att få så mycket privacy som möjligt? Jag tycker att benutrymmet på rad 9 är så härligt, finns motsvarande utrymme på A330 bara på rad 1? Eller finns det inte ens på rad 1? Seatguru nämner inget om extra benutrymme på någon rad på A330.

Jag ser till min "fasa" nu att planet vi flyger hem med från Washington DC är en A330-300 och därmed saknar den bakre lilla kabinen. :eek: Var hade ni proffs satt er med två små barn för att få så mycket privacy som möjligt? Jag tycker att benutrymmet på rad 9 är så härligt, finns motsvarande utrymme på A330 bara på rad 1? Eller finns det inte ens på rad 1? Seatguru nämner inget om extra benutrymme på någon rad på A330.
Jag skulle försöka få 1D/F på A330. Det är extra benutrymme där jämfört med övriga rader, men vet inte hur det står sig mot rad 9 :)

Jag skulle försöka få 1D/F på A330. Det är extra benutrymme där jämfört med övriga rader, men vet inte hur det står sig mot rad 9 :)
Rad 1 är full, vi behöver 3 platser. Extra svårt då.

Är de att föredra framför 2D/F som jag och min sambo är inbokade på samma sträcka? Ser att 1D/F fortfarande är tillgängliga
Konstigt att rad 1 var ledigt. Går de inte alltid först?

Rad 1 är full, vi behöver 3 platser. Extra svårt då.

Konstigt att rad 1 var ledigt. Går de inte alltid först?

Reserverade rad två vid bokning då jag (utan någon kunskap) trodde de var att föredra mot 1 raden. Det visade sig att fler verkade tro det då 1D/F fortfarande var lediga (eller kanske blivit avbokade?) medan många av de bakre raderade var upptagna. Så har knipit dem nu :)

I början av 2018? Vad var annorlunda i den kabinen? Är det den som går från ORD möjligtvis?
Det är 2019 nu, i början av 2019 alltså. Typ v1 o v2
Den är 2-2-2 i Business istf 1-2-1 och allt elektriskt är trasigt på den i princip. Sök efter LN-RKP här på forumet så får du lite info.

Toppen