Senaste nytt

Bagagetaggar

Flying Finn

Medlem
Jag var för sent ute när Martin i tiden fixade bagagetaggar för medlemmarna, så det blev inga BC.se -bagagetaggar för mig i någon form, men nu så råkade jag stöta på något som jag inte hade hört om förut och kunde naturligtvis inte låta bli som resenörd att köpa två ex för mig. :) Hittade även en leverantör från USA.

Aviatontag (Tyskland): aviationtag.com ✈ pocked sized aviation history
MotoArt (USA): Plane Tags - Own a Piece of Aviation History

A340:n är en f.d. Air France och 747-400:n är en f.d. Cathay. Har inte flugit med dessa demonterade plan själv, men kunde ju inte låta bli att köpa en bit av en 747, fast personligen skulle jag ha föredragit en f.d. BA. :D

Jag har från förut statusbaserade taggar som jag tycker är rätt så tråkiga och jag föredrar ha en mera personlig profilering på mitt bagage. Har även ett par AMEX Platinum -taggar.

Om vi bortser taggarna från stamkundsprogram, kreditkort och dylikt, så hurdana bagagetaggar har ni samlat på er och har ni tipps på snygga/unika alternativ som går i nuläget att köpa/besorga?

Attachments

• taggar.jpg
    taggar.jpg
    74,2 KB · Visningar: 217
A340:n är en f.d. Air France och 747-400:n är en f.d. Cathay. Har inte flugit med dessa demonterade plan själv, men kunde ju inte låta bli att köpa en bit av en 747, fast personligen skulle jag ha föredragit en f.d. BA. :D
Flög den där CX 747an precis innan den skulle skrotas :(

CX542 04 Jul 2016 16:25 HKG HND 1803 First 747-400 B-HUI

Toppen